Heb juist lekker les gehad van een prof die redelijk straf uit de hoek kwam en redelijk onverwacht. Op dat moment reageerden vooral een paar meisjes zeer sterk. Dat deed me weer denken aan een paar zaken en begon ik me luid op af te vragen als meisjes nu verdraagzamer zijn of niet . Persoonlijk kwam ik tot de conclusie dat er inderdaad een grotere hoeveelheid kerels rascistisch was. Ik ken ook meer meisjes die vrijen met een niet Belgisch(in zo verre dat dat nog bestaat) type dan omgekeerd, dit kan echter wel toeval zijn. Nu begon ik me af te vragen waarom? Is het omdat wij meer teritorium gedrag hebben? Of zit ik er voledig naast en zijn de vrouwen even erg?
xd
Puzzels