Puzzel Puzzels
Nectar
Artikelen: 0

Toelatingsexamen in augustus

Hallo,

Ik heb mij niet aangemeld voor de toelatingsexamen in juli, maar denk er wel over na om me aan te melden voor de toelatingsexamen in augustus.

Maar wanneer begint de studie tandheelkunde dan in Belgie?

Heb ik dan überhaupt wel tijd voor het vinden van een huis/appartement, aangezien ik in Nederland woon?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

ads

Steun Sciencetalk Nereb - SD Kaartlezer – USB 3.0 & USB-C Cardreader – Geschikt voor SD/TF Geheugenkaarten – Inclusief Converter

Nereb - SD Kaartlezer – USB 3.0 & USB-C Cardreader – Geschikt voor SD/TF Geheugenkaarten – Inclusief Converter

Bekijk product

Steun Sciencetalk SES Creative - My First - Kleurpotloden XL - Dikke Potloden - 8 Verschillende Kleuren - Goede Grip - Tekenen - Speelgoed 1 tot jaar

SES Creative - My First - Kleurpotloden XL - Dikke Potloden - 8 Verschillende Kleuren - Goede Grip - Tekenen - Speelgoed 1 tot jaar

Bekijk product

Steun Sciencetalk Logitech M220 Silent - Draadloze Muis - Grijs

Logitech M220 Silent - Draadloze Muis - Grijs

Bekijk product

TD

Re: Toelatingsexamen in augustus

Het universitaire academiejaar begint gewoonlijk rond de laatste week van september; voor volgend academiejaar vanaf maandag 27/09.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Nectar

Maar hoe zit het dan met een tweede keus in Nederland wat betreft een opleiding?

Want in Nederland start het studiejaar 1 september.. Dus dan zou ik vooralsnog aan een opleiding in Nederland moeten beginnen...

Kan ik dan gewoon stoppen als ik voor tandheelkunde in Belgie ga, zonder dat ik die maand studiefinanciering misloop die ik dan in september voor de Nederlandse studie heb gekregen?
TD

Daar weet ik niets van, ik ben niet zo bekend met het Nederlands Hoger Onderwijs; zoiets kan je misschien best navragen bij de instelling waar je in Nederland zou gaan studeren.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 100 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 100 euro - HiepHiep

Bekijk product

Steun Sciencetalk Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Silver - 11e generatie

Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Silver - 11e generatie

Bekijk product

Steun Sciencetalk Lumina Mini Pro Beamer - Home Cinema - Projector - Android 11.0 - WiFi 6 & Bluetooth 5.2 - 4k Beeldkwaliteit - Projector Scherm - Wit

Lumina Mini Pro Beamer - Home Cinema - Projector - Android 11.0 - WiFi 6 & Bluetooth 5.2 - 4k Beeldkwaliteit - Projector Scherm - Wit

Bekijk product

bartelomeus

Kan ik dan gewoon stoppen als ik voor tandheelkunde in Belgie ga, zonder dat ik die maand studiefinanciering misloop die ik dan in september voor de Nederlandse studie heb gekregen?
Ja dat kan. Je kunt zelfs tot februari stoppen en je beurs behouden.

Zie ook: http://ib-groep.nl/particulieren/default.asp
Onzekerheid is de enige zekerheid die het leven te bieden heeft - leef daar naar!

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “Studiekeuze”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!