ik ben eens benieuwd wat jullie visies hierover zijn.
homoseksuelen worden vaak veroordeelt om hun gedrag. homo's zijn soms extreem vrouwelijk en lesbo's zijn soms extreem mannelijk.
nou kan ik me daar nog wel iets bij voorstellen want lesbo's hebben waarschijnlijk gewoon wat meer mannelijke genen of hormonen en homo's wat meer vrouwelijke.
ikzelf ben lesbisch en ik ben ook niet extreem vrouwelijk. ik ben wat neutraal denk ik en andere lesbische meiden zien wel aan mijn houding en gedrag dat ik lesbisch ben waarschijnlijk....ik doe dit niet expres of bewust omdat ik zonodig stoer wil overkomen ofzo. dit is gewoon mijn natuurlijke gedrag, hier voel ik mij lekker bij. kan het ook niet helpen.
wat ik wel vreemd vind aan dit plaatje is dat lesbische meiden met grote regelmaat dus ook op hele mannelijke vrouwen vallen. in elk geval...al die mannelijke vrouwen hebben toch ook gewoon een relatie.
en al die hele vrouwelijke mannen hebben ook een relatie.
nou val ikzelf niet op heel erg mannelijk hoor maar een beetje stoer vind ik soms best leuk. ik val ook meer op karakter en niet op uiterlijk eigenlijk dus bij mij kan het alle kanten op.
maar waar ik dus naar toe wil. ik krijg soms van met name hetero's de vraag hoe het toch komt dat 'wij' op vrouwen vallen en dan toch een jongensachtige vriendin krijgen. je zou immers denken dat als je op vrouwen valt je ook echt een vrouwelijk type wilt. (datzelfde geld voor mannen he)
ik kan daar nog steeds geen antwoord op geven en ik geloof dat er ook behoorlijk wat lesbo's zijn die het zelf ook niet helemaal begrijpen.
wat is jullie idee hierover. waar zit hem dat in? hoe is deze vreemde tegenstrijdigheid te verklaren?
groetjes
Puzzels