Hallo iedereen,
Sinds kort ben ik begonnen met de studie psychologie aan een Rijks Universiteit, nu ben ik niet meer de jongste (eind 30'er) en bemerk dat het studeren mij minder makkelijk afgaat dat ik in eerste instantie gedacht had. De resultaten zijn niet slecht maar ik bemerk dat het mij meer moeite kost om informatie vast te houden en te reproduceren.
Uiteraard kan ik het in zekere zin wel verklaren, leeftijd, tijd en andere rompslomp die mijn aandacht ook vragen maar toch ben ik benieuwd of er hier mensen zijn die wat algemenere tips hebben en wellicht ervaringen hoe zij hun studie hebben aangepakt.
alvast bedankt
Puzzels