Ik heb op mijn werk een cursus over atoom&kernfysica en reactorfysica.
nu hebben wij hierover een aantal vragen gekregen zonder uitwerkingen mijn vraag is of iemand het leuk zou vinden om de sommen uit te werken?
mijn email adres is **modknip, het is niet toegestaan e-mailadressen in posts te plaatsen**
Ik kan de ong. 8 sommen doormailen.
Met vriendelijke groet,
Wiebe
Puzzels