Moderator: Rhiannon
Ben ik het niet helemaal mee eens je kunt aan de blokjes zien hoe actief iemand op het forum is dus voor ons een goede indicatie om te zien wie er nu heel vaak komen en posten.Die blokjes zijn direct gekoppeld aan de hoeveelheid posts, dus het slaat nergens op.
Naja het is een grafische weergave van het aantal posts, en vertelt dus hoe actief iemand post op het forum, zegt natuurlijk niks over kwaliteit...Ben ik het niet helemaal mee eens je kunt aan de blokjes zien hoe actief iemand op het forum is dus voor ons een goede indicatie om te zien wie er nu heel vaak komen en posten.Die blokjes zijn direct gekoppeld aan de hoeveelheid posts, dus het slaat nergens op.
MvG Ron
Nee het verlaagt nooit (zelfs niet als je reacties delete, als je dat zou kunnen) en dat is inderdaad ter bescherming van het sociale leven van 1000plussers.Strontium schreef: verminderd het aantal post ooit verlaagt,of blijft hij maar optellen.
of gaan degene van verouderde/verwijderde onderwerpen er ook weer af
(al hoop ik dat niet voor het sociale leven van mensen met > 1000 posts)
Omdat je geen [/color]-tag hebt staan: probeer eensen waarom werkt dit kleurtje niet ?
Code: Selecteer alles
[color=red]Mwahahahahaha... i'm to be feared !!![/color]Omdat er een spatie tussen moet [punt]waarom doen de emoticons niet als er geen spatie tussen zit[FLUIT]???