Puzzel Puzzels
Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
zephyrmerel
Artikelen: 0

research analist?

Eigenlijk een simpele vraag: wat houd het beroep research analist nou eigenlijk in?

Ik heb op internet gezocht en kan eigenlijk geen goede info vinden, ook op dit forum kom ik er niets over vinden. :oops: Weet iemand een site met wat info erover, of ben je zelf berijd om wat info te geven hoor ik het graag.

Groetjes

:oops:

ads

Steun Sciencetalk Verzendzakken voor Kleding (L) - 25 stuks

Verzendzakken voor Kleding (L) - 25 stuks

Bekijk product

Steun Sciencetalk Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Grijs

Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Grijs

Bekijk product

Steun Sciencetalk Brepols bureau agenda - 2026 - 1 dag op 1 pagina - LIMA - 13.3 x 20.8 cm

Brepols bureau agenda - 2026 - 1 dag op 1 pagina - LIMA - 13.3 x 20.8 cm

Bekijk product

keyzplayer

Re: research analist?

Een research analist is op het bedrijf waar ik werk (ikzelf dus) een analist die op research projecten wordt gezet.

Dit kan betekenen dat er een analysemethode moet worden ontwikkeld voor een bepaalde stof in een bepaalde matrix, of dat je werkzaamheden verband houden met fundamenteel wetenschappelijk onderzoek. Het hangt af van waar je werkt. Een werkgever is namelijk vrij om aan een bepaalde functie de naam "research analist" te verbinden of niet. Dan ligt het aan de cultuur in het bedrijf wat als "research"wordt gezien.

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart- 50 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart- 50 euro - HiepHiep

Bekijk product

Steun Sciencetalk Casio fx-82NL rekenmachine - wetenschappelijke rekenmachine - voor de middelbare school

Casio fx-82NL rekenmachine - wetenschappelijke rekenmachine - voor de middelbare school

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart- 75 euro - Voor jou

bol cadeaukaart- 75 euro - Voor jou

Bekijk product

Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

biochemiefreak

Re: research analist?

Voorbeeld:

Ik werk op het UMCG en daar hebben ze routine lab's en research lab's en je raadt het waarschijnlijk al in een research lab waar ze onderandere onderzoek doen naar chronische ontstekingen kanker en stamcel onderzoek zijn HLO'ers aan het werk met als functie research analist. Ik ben er ook bezig als research analist voor mijn afstuderen.

MvG Ron

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “⚗️ Scheikunde”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!