Puzzel Puzzels
Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
freax19
Artikelen: 0

Chemie op Hogeschool Rotterdam..

Ik vroeg me eigenlijk af of er mensen op het forum zijn die komend jaar chemie gaan studeren op de hogeschool rotterdam?

Dus die begin september aan de studie beginnen?? Ik ben benieuwd !!!
Wie zoekt, die vindt... waar een wil is, is een weg en op een dag.... we find the final frontier!

ads

Steun Sciencetalk 50 euro PlayStation Store tegoed - PlayStation Kaart (NL)

50 euro PlayStation Store tegoed - PlayStation Kaart (NL)

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 10 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 10 euro - HiepHiep

Bekijk product

Steun Sciencetalk Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Silver - 11e generatie

Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Silver - 11e generatie

Bekijk product

freax19

Re: Chemie op Hogeschool Rotterdam..

oeeff!! Niemand blijkbaar???

Ook geen mensen die het al studeren op de hogeschool rotterdam?
Wie zoekt, die vindt... waar een wil is, is een weg en op een dag.... we find the final frontier!
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Marjanne

Ik zou graag weer eens willen, maar ja..., ik kan mijn inkomen niet missen.

Maar is dit niet een uitgelezen kans om leden te werven voor het chemieforum?

8-)
w_oute_r

Ik was naar de voorlichting gegaan, maar de voorlichting op zich was al zodanig chaotisch dat ik na 5 minuten al niet meer zag zitten om daar werkelijk naar school te gaan.. Ik heb gekozen voor utrecht
placebo

ik ben er ook geweest maar vond het iets te groot ik ga nu naar Avans in Breda. en ik zal volgend jaar eens proberen mensen op die school te werven :oops:
Sara90

Hoii,

Ik ben trouwens hier nieuw.

Ik denk dat ik de hogeschool in Rotterdam kies om daar de opleiding Chemie te volgen. Ik dacht er eerst aan om de opleiding in Utrecht te doen, omdat het mij wel een goede hogeschool leek. maar uiteindelijk ga ik toch voor Hogeschool Rotterdam kiezen aangezien het voormij een stuk dichterbij is.

Sara.
tno

Ik heb een tijdje de avond opleiding biochemie aan de hogeschool in Rotterdam gedaan. Ik hoop voor je dat de dag-opleiding niet zo chaotisch is als de avond opleiding. Bij de avond opleiding lag de nadruk lettelijk op "zoek het zelf maar uit, dan kom je er wel". Ik heb wel geleerd op te googlen. :oops:
Sara90

Is het zo chaotisch daar?
Amethist

freax19 schreef:oeeff!! Niemand blijkbaar???

Ook geen mensen die het al studeren op de hogeschool rotterdam?
En hoe bevalt het in Rotterdam?
cherocal

ik ga dit jaar verder met me studie in rotterdam (chemische technologie), aangezien ik in utrecht mijn propedeusejaar heb afgerond zie ik toch af om daar te blijven. Utrecht was mijn stad niet en de school zelf is te klein om jezelf te ontplooien. qua toetsing word alles compacter gegeven terwijl in rotterdam vakken apart wordt getoets. althans dat heb ik gehoord.

tevens heb ik in utrecht het eerste half jaar life sciences gekregen. dit verwachtte ik eigenlijk niet! maargoed, het is maar een overweging voor anderen om in utrecht te studeren.
"Free your mind"
Sara90

Cherocal schreef: ik ga dit jaar verder met me studie in rotterdam (chemische technologie), aangezien ik in utrecht mijn propedeusejaar heb afgerond zie ik toch af om daar te blijven. Utrecht was mijn stad niet en de school zelf is te klein om jezelf te ontplooien. qua toetsing word alles compacter gegeven terwijl in rotterdam vakken apart wordt getoets. althans dat heb ik gehoord.

tevens heb ik in utrecht het eerste half jaar life sciences gekregen. dit verwachtte ik eigenlijk niet! maargoed, het is maar een overweging voor anderen om in utrecht te studeren.
Ik ga ook naar de Hogeschool in Rotterdam maar dan voor de opleiding Chemie.

Ik denk dat het wel een goede keus is, ik had juist gedacht dat de opleidingen aan de hogeschool Utrecht beter waren dan die in Rotterdam, maar dat is weer per opleiding afhankelijk.

Rotterdam is dichterbij, dus wordt het Rotterdam.

ads

Steun Sciencetalk Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 17 Pro Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas screen protector

Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 17 Pro Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas screen protector

Bekijk product

Steun Sciencetalk MSI MAG 27C6F - FHD Curved Gaming Monitor - 180Hz - 27 Inch

MSI MAG 27C6F - FHD Curved Gaming Monitor - 180Hz - 27 Inch

Bekijk product

Steun Sciencetalk Canon PIXMA TS4150i - All-in-One Inkjetprinter - Wit - Smartphone ready - Compact - Gebruiksvriendelijk

Canon PIXMA TS4150i - All-in-One Inkjetprinter - Wit - Smartphone ready - Compact - Gebruiksvriendelijk

Bekijk product

cherocal

En hoe bevalt 1e jaar chemie op de HRO?
"Free your mind"

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “⚗️ Scheikunde”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!