Hoihoi!
Ik dacht laatst eens terug aan mijn jaren die ik op het internaat sleet,
en ook aan mijn punten die in die tijd ook niet echt goed waren vergeleken met mijn internaatsvrije jaren.
Nu was het zo dat we op dat internaat tijdens de studie-uren niet naar MP3-spelers en andere van dat soort dingetjes mochten luisteren, en ik ben er heilig van overtuigd (voor mezelf toch) dat sommige mensen nu eenmaal beter leren/werken als ze naar muziek luisteren -maar daar kon je maar beter niet over beginnen tegen de school, die begreep dat blijkbaar toch niet...
Hoe dan ook, ik zou nu dus graag willen weten: hoe zit dat bij jullie?
Hebben jullie muziek nodig om je te kunnen concentreren of juist helemaal niet?
Groetjes
Ruth
Puzzels