Een wilde gok: is daarom bezine in Nederland goedkoper dan in Belgie of heeft dat gewoon met economie/ contracten etc te maken ?Er is ook nog een lokale component: in de VS mag benzine niet meer dan 1% benzeen bevatten. In Nederland zit er soms wel 5% in.
Dat is een belastingkwestie. En bovendien dacht ik dat het andersom was!Een wilde gok: is daarom bezine in Nederland goedkoper dan in Belgie of heeft dat gewoon met economie/ contracten etc te maken ?
Mee eens.. in België duidelijk goedkoper als in Nederland.Dat is een belastingkwestie. En bovendien dacht ik dat het andersom was!Astrocomix schreef: Een wilde gok: is daarom bezine in Nederland goedkoper dan in Belgie of heeft dat gewoon met economie/ contracten etc te maken ?