Puzzel Puzzels
Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
edje_CF
Artikelen: 0

chemixtry.be

Iemand enig idee wat er met de website chemixtry.be aan de hand is? Hij is al een tijdje offline. 8-)

ads

Steun Sciencetalk Smarfer - Magnetische pictogrammen voor weekplanner - 50 stuks - Planbord kind - Binneneditie

Smarfer - Magnetische pictogrammen voor weekplanner - 50 stuks - Planbord kind - Binneneditie

Bekijk product

Steun Sciencetalk Canon RP-108 - Instant fotopapier - Inkt/papierset - Voor SELPHY CP-printers - Origineel - 10 x 15 cm formaat - 108 sheets

Canon RP-108 - Instant fotopapier - Inkt/papierset - Voor SELPHY CP-printers - Origineel - 10 x 15 cm formaat - 108 sheets

Bekijk product

Steun Sciencetalk HP 305 - Inkcartridge - Origineel - Standaard capaciteit - Kleur en Zwart

HP 305 - Inkcartridge - Origineel - Standaard capaciteit - Kleur en Zwart

Bekijk product

Element_X

Re: chemixtry.be

Ja :cry:

Die is inderdaad offline (al sinds 24? januari ofzo).

Geen zorgen;chemixtry is al vaker even online geweest.

Alleen ik vind het wel jammer hoor.... :x
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

hzeil

Woelen is moderator van chemixtry.be. Misschien kan hij uitleggen wat er aan de hand is.
Uitleggen is beter dan verwijzen naar een website
Ramoonus

software error in de webserver-software/setup zo te zien
Element_X

Woelen wist het volgens mij ook niet precies....

Hij had wel een admin op de hoogte gebracht geloof ik.

Ach ja,Woelen komt hier vroeg of laat wel weer langs en zal dan wel laten horen wat hij weet.

Edit:

Dit is wat Woelen bijna twee weken terug tegen mij zei:
Ik zelf kan ook niet op chemixtry. Ik heb al een mail gestuurd naar Runaway, in de hoop dat die iets meer info kan verschaffen.
edje_CF

De website is nog steeds niet online :cry:
woelen

Nou, ik kan je zeggen dat ik nog steeds niet meer weet dan jullie. Ik ben wel moderator, maar geen admin. Runaway heb ik benaderd hierover, hij kon ook niet vertellen over wat er aan de hand is :( .
Proxima

Sorry voor de slechte communicatie ivm het offline zijn van het forum.

Er is momenteel een serverprobleem en we krijgen degene die verantwoordelijk is voor de server even niet te pakken :x

Ik weet dus niet wanneer dit opgelost gaat zijn.

Sorry voor het ongemak. :oops:
edje_CF

Hhmm nja, het is allemaal vrijwilligers werk natuurlijk, maar er stond zoveel goede info op dat ik de site wel mis :(
Proxima

Geen zorgen, het komt wel weer in orde. ;) Ik weet niet juist waarom er dat serverprobleem is, maar normaal gezien is er geen informatie verloren.

Alpha is wel ziek op het moment, maar ik zal strax nog eens vragen hoever het staat met de oplossing.
yeti_CF

Is het niet gewoon een klein foutje ('permissions' oid) in de index.php ?
Proxima

Hij heeft al een paar keer doorgegeven aan degene die de server beheert dat er een probleem is. Normaal zou dit vorige zaterdag opgelost zijn, maar dat is blijkbaar niet het geval. Waarom weet ik niet.

De rest van de staff heeft overigens zelf ook geen idee wat er mis is, aangezien niemand van ons aan de server kan.
Ramoonus

Proxima schreef: Hij heeft al een paar keer doorgegeven aan degene die de server beheert dat er een probleem is. Normaal zou dit vorige zaterdag opgelost zijn, maar dat is blijkbaar niet het geval. Waarom weet ik niet.

De rest van de staff heeft overigens zelf ook geen idee wat er mis is, aangezien niemand van ons aan de server kan.
leermoment ;)

je kan de website via ftp bereiken?

probeer eens de .HTACCESS te verwijderen

misschien treedt hierin de fout op
Beryllium

We zijn geen ICT-forum.

Ik heb er niet zo heel veel moeite mee om het hier over chemixtry te hebben, maar technische problemen kunnen beter op een andere manier besproken worden.
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

ads

Steun Sciencetalk HP DeskJet 2810e - All-in-One Inkjetprinter - Geschikt voor Instant Ink - Wit

HP DeskJet 2810e - All-in-One Inkjetprinter - Geschikt voor Instant Ink - Wit

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 25 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 25 euro - HiepHiep

Bekijk product

Steun Sciencetalk Sony PS5 DualSense draadloze controller – Chroma Indigo

Sony PS5 DualSense draadloze controller – Chroma Indigo

Bekijk product

Proxima

Het heeft geen zin om de technische problemen te gaan bespreken want niemand van de staff (ook de admins dus) heeft toegang tot de server. Wij kunnen niks doen buiten doorgeven dat er een probleem is aan degene die de server beheert.

Dus geven van advies gaat ons niet helpen. Ik wou alleen laten weten dat er aan het probleem gewerkt wordt en dat ons forum niet om een andere reden van het net verdwenen is.

Afwachten dus. ;)

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “⚗️ Scheikunde”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!