een schrijfblok met 5 bij 5 mm ruitjes vond ik persoonlijk erg prettig.
een vulpotloot 0,5mm 2H en een goede gum is ook prettig. Een pen kan wel maar mijn docenten moesten hunzelf zovaak verbeteren dat een pen niet meer practisch werd.
Niet geschoten is altijd mis, en te snel schieten vaak ook.
Ik ben intelligent want ik weet dat ik niks weet. Socrates
Ik had een combinatie. Ik had 5 bij 5 ruitjes bloknote en een met regels. Beide blokken hadden gaatjes zodat de bladen in een map gestopt konden worden.
Was voor mij op die manier wat makkelijker maar twee blokken bij me te hoeven hebben.
In ieder geval geen schriften. Er zijn van die vergeetachtige leraren die ineens naar drie lessen terug gaan, en met een map kun je nog blaadjes wisselen, zodat de aantekeningen die bij elkaar horen ook bij elkaar zitten, met een schrift niet
Weet je je kan ook die map meenemen naar school alleen dan wordt je tas zo ontzettend dik. Als je alleen een schrift meeneemt en de map thuis laat en het hier later in doet gaat het prima
Ja, op de middelbare had ik een map en allemaal boeken en nog een snelbindmap, dat ging soms ook niet zij fijn nee. Ik denk zelf datik inderdaad gewoon collegeblokken ga halen en de map dan ook idd thuis laat ja. Dat lijkt mij het handigst.
bij ons ie het niet toegestaan op een laptop te werken met college´s ivm mensen die patience of iets dergelijks lopen te spelen. Of op het internet zitten
Lijkt me toch eerder hun eigen verantwoordelijkheid.
Ja, ik wou net zeggen. Waarom zouden de mensen die serieus een laptop willen gebruiken de dupe moeten zijn van de klojo's die er spelletjes mee gaan spelen?