Dit topic is ooit, in het prille begin van Chemieforum.nl, aangemaakt door één van de leden van toen.
Dat was om zichzelf voor te stellen, eigenlijk heel beleefd vonden wij, daarom hebben wij er maar gewoon een algemeen-nieuw-lid-van-Chemieforum.nl-voorstellings-topic van gemaakt (in iets minder woorden dat dan weer wel).
Sommige forum's hebben een heel apart forum hiervoor, wij vonden een topic wel genoeg.
Wie ik ben !?! dat bekijk je maar in mijn profiel (daar heb ik die voor)
Zo ik heb mijn zegje weer gedaan, dan zeg ik nu:
Veel voorstellings plezier !!
Puzzels