Ik zit met een probleem, ik had voor een experiment van mij wat diethyl ether nodig, en had een vriend gevraagd om wat te gaan halen, maar hij is bij een drogisterij geweest, en heeft hier direct een liter gekocht.
Ik had hier zelf maar 50ml van nodig, en heb niet de benodigde faciliteiten om de rest op te slaan. Wat is nu de beste manier om mij te ontdoen van de rest? Weggieten is natuurlijk geen optie.
Het staat op het moment in mijn kelder, waar het heel koel is (kijk maar buiten haha), en geen licht, dus onmiddelijk gevaar zie ik niet direct, maar zou het liever toch niet te lang hebben staan.
Puzzels