Ik ben opzoek naar een cursus plantenfysiologie. Ik zit in mijn eerste jaar biochemie, sinds kort zijn de lessen plant begonnen. Maar helaas hebben we geen cursus ter beschikking gekregen en dienen we notities te nemen. Alleen heb'k hiermee een groot probleem op het moment.
Doordat de leerstof nieuw is, probeer'k aandachtig op te letten, maar als'k notities wil pakken mis ik altijd belangrijke delen!
Ik ben nu wanhopig opzoek naar een cursus / samenvatting over plantenfysiologie, want ik ben nu al enkele dagen opzoek op het net naar enige bronnen ivm plantenfysiologie. Dus als iemand wat heeft van cursus/samenvatting, die hij graag wilt delen hoor ik het graag. Alvast heel erg bedankt
Groetjes D.
Puzzels