Beste(n),
Hoef je voor analyse met UV/VIS - spectrometrie eigenlijk een inwendige standaard te gebruiken?
Ik snap het nut ervan bij analyse met GC of HPLC, maar voor spectroscopische technieken is het toch niet nodig aangezien je met concentraties werkt? Of toch wel?
Alvast bedankt!
Antimony
Puzzels