Oké mijn beurt
Een man rijdt 's avonds in zijn auto naar huis.
Op een gegeven moment ziet hij een mannetje die hem dwingt te stoppen,
Het mannetje zegt: Ik ben groen, kom van mars en heb honger!
Waarop de man antwoord: ik heb wel een boterham!
De man rijdt weer verder.
Even later staat er weer een mannetje op de weg die de man dwingt te stoppen:
Ik ben Rood, kom van venus en heb dorst...waarop de man antwoord ik heb nog wel wat cola verder kan ik niks voor je doen.
Als de man verder rijdt wordt hij naar 5 min. weer gedwongen ts stoppen.
Hallo ik ben Geel, kom van Mecurius en ben kettingroker...alleen mn sigaretten zijn op. De man antwoordt zwaar geirriteerd: Hier heb je een peuk en nu oprotten..
De man rijdt verder....
Als de man bijna thuis is wordt hij weer aangehouden.....de man roept tegen het mannetje: HE LELIJK GEKLEURD MANNETJE, VAN WAT VOOR K*T PLANEET KOM JIJ? EN WAT MOT JIJ NOU WEER VAN ME?
Waarop het "blauwe"manntjes antwoordt: Rij en Kenteken bewijs graag...
