Saskia. schreef:Ik sta elke zaterdag ochtend in een kas. begin om 6 uur en bij meestal tussen 11 en 12 klaar. Uitslapen is op zaterdag dus uitgesloten. Het is saai werk en het verdiend slecht. Er werken meer polen dan nederlanders, dus veel kletsen is er niet bij. Een afrader dus!
(het enige voordeel is dat je er lekker over kunt zeuren, en dat iedereen medelijden heeft

)
ah gossie tog
ik heb ut met je te doen sas...
ik werk zelf bij de marktleider van alle supermarkten(geen reclame, wel opschepperij)
ik werk daar 2avondjes in de week en zaterdag middag vanaf 11uur.
het is lekker droog binnen, redelijk betaald, team werk dus gezellig.
je moet alleen wel een beetje bereid zijn als het druk is een beetje door te werken maar dat geldt voor de meeste baantjes wel.
en ja qua werktijden, die kun je zelf een beetje invullen als part-timer...ik werk vanaf 11 tot half 7 omdat ik tot 10uur moet sporten,
maar een andere collega van mij werkt van 7 tot 11 omdat hij daarna moet sporten. dus tijden naar eigen voorkeur in te vullen.
Oh ja als we dan toch even mogen klagen, ik moet deze week vandaag en morgen van 7 tot 9 werken voor school. donderdag van 6 tot 8...en donderdag nacht heb een een volleybal toernooi en kom ik pas tegen 8uur thuis en moet om 13uur weer werken...
tja kerstdrukte he, maar de baas zun porte monaie wordt weer lekker gevuld rond deze tijd, dus zijn dankbaarheid is groot!