Moderators: jkien, Michel Uphoff
nice, werd eens tijd dat ze een sonde naar pluto en de kuiper belt sturenJa het is New Horizons, ik wacht al jaren op de lancering en eindelijk is het zover!http://www.nasa.gov/mission_pages/newhoriz...main/index.html
Slingshot, na elke passage wordt de snelheid hoger.skyguy schreef:idd, ze kunnen niet direct naar pluto toe dus moeten ze eerst een paar rondjes om andere planeten maken om snelheid te maken doormiddel van de zwaartekracht van die planeten.
Maar ik ben wel zeeeeer benieuwd![]()
![]()
Zijn ze nog onzeker ofzo? of bang? of willen ze de spanning erin houden?en weer een half uur uitgesteld![]()
alles is go,maar er is teveel windZijn ze nog onzeker ofzo? of bang? of willen ze de spanning erin houden?
Volgens mij alleen Jupiter deze keer.idd, ze kunnen niet direct naar pluto toe dus moeten ze eerst een paar rondjes om andere planeten maken om snelheid
Dat is zeker niet zomaar wat, maar in het nederlands is biljoen 1000 miljard en dat is wel erg veel van het goede.en hij moet ook 7biljoen km afleggen, dat doe je niet zomaar ff
Als deze missie faalt is Pluro te ver weg om nog en sonde te sturen dus dit is heel belangerijk!