De massa van het universum.Als ze vroeger niet via mirakel niets was heeft ze al altijd bestaan en dat is ook een mirakel dat verklaart dat het onmogelijke mogelijk is.Constant eender wat eender waar is dus ook mogelijk.Maar dat geloven de mensen niet,accepteren ze niet als waarheid terwijl ze niet weten dat ze aan het ontkennen zijn.Het wordt interessanter als je nagaat waarom terwijl ik me in een tijd bevind zoals de tijd waarin men dacht dat de aarde plat was.
Volgens mij gaat dit nergens over. Daarom is dit topic op slot. Mocht de topic-starter dit niet goed vinden, dan kan hij/zij via PM met mij contact opnemen.
Never underestimate the predictability of stupidity...