maar ik geloof er helemaal niks van
ik heb alle (bijna) alle antwoorden gekopieerd.
(De foto hoef je niet in te zoemen hij heeft te weinig pixels)
Alvast srry voor de taal ! (voor de mensen die dat erg vinden)
---------------------------------------------------------------------
oke egt freaky
ik was met frederik lekker aant surfen
en we waren een beetje raar aant doen
dus ik zat op mijn knieen te surfen en hij was dat aant foto graveren

en toen we de fotos bekeken zat dit puntje er op eens op
wat zou het zijn
je moet maar even opslaan en in zoemen dan kan je zien dat hij niet vervalst is
---------------------------------------------------------------------------
het is gewoon euh kweenie een walvis in de lucht ofzo
haha nee tis gewoon een zeppelin of hoe je dat ook moet
schrijven of een balooooooon ofsjow
---------------------------------------------------------------------------
nope
heb ik al gecheckt
ik denk een ufo ofzo
in ieder geval freaky
---------------------------------------------------------------------------
hmm denk een ufo jongen
hehe nee hoor zo´n zweef vliegtuigje
---------------------------------------------------------------------------
die heb je daar niet
is namelijk een militair vlieg velt
en daar mogen die dinge niet
---------------------------------------------------------------------------
als het een militair veld is dan is t wel iets van dat militaire denk ik
---------------------------------------------------------------------------
zo'n zwart vliegtuig, hoe noemt dat nu weer... vergeten
da's een vliegtuig, zieter uit als een UFO, en enorm sterk
het is sterk, geluidloos & kan niet worden opgepakt op de radar...
lekker zot vliegtuigje (en het is van het leger natuurlijk)
als het zwart is met hier & daar wat wit, is het zo'n vliegtuig
---------------------------------------------------------------------------
zon stealth bommenwerper
maar dan hadden ze het wel moeten horen denk ik?
maaarjja vet freaky.
als je zegt dt et een ufo is dan ben je een gek , en anders geloof je nergens in>>
----------------------------------------------------------------------------
maarja warom zouden er geen ufos kunne zijn??
----------------------------------------------------------------------------
nou omdat er geen "ruimtewezens" bestaan
want er is geen leven op de maan of zo iets
en meestal is een ufo volgens veel mensen van
ruimtewezens dus ik denk zelf dat het niet kan
(maar ik geloof zelf dat het echt neit kan )
----------------------------------------------------------------------------
maar warom zouden wij het enigste leven zijn in heel dit universum
damn
het is zo kk groot
er is geen einde aan
het is niet dat je in eens tegen een raam aan knalt
haha
bedankt voor het lezen maar willen jullie ook voor mij
(eigenlijk voor die jongen die zegt dat ze wel bestaan)
dit beantwoorden:
is het waar bestaan er ufo's en ruimtewezens
is het NIET waar dat er ufo's en ruimtewezens bestaan
wilt u/je er ook een verklaring bij doen
of denk je dat je dat je weet wat dat op die foto is
alles is welkom
alvast bedankt
Puzzels
