Goeiedag,
Ik ben in de war geraakt door het gebruik van enkele begrippen, die, naar mijn gevoel, elkaar enigzins overlappen. Ik vraag me af wat precies het verschil is tussen de volgende 4 begrippen:
- symptomen
- klinische symptomen
- verschijnselen
- ziektebeelden
Van Dale heeft geen zin om 't goeie antwoord te geven, dus vraag ik het aan jullie.
Alvast bedankt!
Puzzels