Puzzel Puzzels
lukaz
Artikelen: 0

Toelatingsexamen geneeskunde: vragen 1998-2007

Zoals velen onder jullie weten kan men via de 'bekende sites' op (www.kaveurne.be) (www.natuurdigitaal.be) de vragen vinden van de toelatingsexamens 2008 tot 2014. Soms ook enkele van 1998-2004.
Op dit forum circuleren er ook verscheidene vragen van het toelatingsexamen maar deze zijn niet op jaargang gerangschikt.
Weet iemand waar men de vragen kan vinden van 1998-2007 ? Of beschikt iemand over deze vragen? 

Ik zou die persoon zeer dankbaar zijn want na een lange zoektocht op het internet vind ik deze niet. Als je niet 'publiek' wilt reageren hieronder, mag je me ook een bericht sturen.

Bedankt!

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 5 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 5 euro - Bedankt!

Bekijk product

Steun Sciencetalk Smarfer - Planbord & Beloningssysteem met Magnetische pictogrammen - Weekplanner kind - 67 x 33,5 cm - 2 borden

Smarfer - Planbord & Beloningssysteem met Magnetische pictogrammen - Weekplanner kind - 67 x 33,5 cm - 2 borden

Bekijk product

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe harde schijf - 2TB

Western Digital Elements Portable - Externe harde schijf - 2TB

Bekijk product

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 100 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 100 euro - Voor jou

Bekijk product

Steun Sciencetalk Kobo Clara BW - E-reader - 6 inch - 16GB - Luisterboeken - Zwart

Kobo Clara BW - E-reader - 6 inch - 16GB - Luisterboeken - Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk Double A A4 - printpapier - 1 pak - 500 vellen

Double A A4 - printpapier - 1 pak - 500 vellen

Bekijk product

Kravitz
Artikelen: 0

Re: Toelatingsexamen geneeskunde: vragen 1998-2007

lukaz schreef: Op dit forum circuleren er ook verscheidene vragen van het toelatingsexamen maar deze zijn niet op jaargang gerangschikt.
Klopt, maar ze zijn wel min of meer op jaargang gerangschikt. Als ik ze doorloop kan ik er wel behoorlijke wat vragen terugvinden voor jouw periode, maar je hebt gelijk dat er heel wat missen. Zeker tussen 2002-2008. Hoe dat komt weet ik en jammer genoeg weet ik ook niet waar je die kan vinden...  :?
"Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm" - Winston Churchill
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “Toelatingsexamens”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!