a en c kon ik uitsluiten omdat de eind temp 20 moest zijn, en bij 5 min moet je temp ook dalen dus dan is het b
excuses, ik bedoelde inderdaad a en c, omdat uw temp inderdaad moet eindigen op 20 graden. Het zal dan inderdaad dalen en sneller uw eindtemperatuur bereikenThionyl schreef: ↑zo 16 aug 2020, 22:42 Stephkee waarom sluit je a en b uit? Een scheutje melk zal ca 5 gr C zijn, maar is maar een beetje, in een kop vol hete koffie. De eind temp zal echt niet gaan dalen onder de 20 Gr v/d omgeving. Je keuze zal moeten gaan tussen b en d.
Wat gaat iets kouds doen in veel warms? Dat wat afkoelen of dat mengsel even wat stabiel houden, qua temp.En dat tegen een lagere omgevingstemp?
Bedenk dat er geen fase-overgang speelt.
a en c hebben beide een andere eindtemperatuur dus ik snap jou conclusie niet waarom je a en c kunt uitsluiten op basis van 20 graden eindtemperatuur.
ik raakte in de war omdat hij eerder zei dat het c of d is. Aangezien uw eindtemperatuur 20 moet zijn. dus zouden a en b afvallen, maar a was 12 wen b was 20. dus inderdaad vallen a en c af want die zijn geen 20 en a en b hebben beide de stap tgv koffiemelk, dus blijft b over.