ik denk dat de regels duidelijk minder strikt zijn dan die op sommige andere fora, maar nog steeds zijn er voldoende mogelijkheden om iets van bepaalde gebruikers te vinden.
Als iemand zich herhaaldelijk niet houdt aan de regels, link:
rules
5.a de wetenschappelijke methode. Op argumenten en vragen wordt niet inhoudelijk gereageerd
6.a crossposting.. Dezelfde "theorie" keer op keer in nieuwe topics herhalen, als het vorige topic niet helemaal naar wens verloopt
6.a bumpen. Meermaals nieuwe reacties plaatsen zonder informatie toe te voegen.
Dan lijkt het mij niet onverstandig als zo iemand een tijdje op non-actief komt te staan.
Zeker omdat dit forum (net als al het andere) ondertussen gecrawld wordt om daar AI op te trainen. Zou zonde zijn als AI vervuild wordt met deze pseudo-wiskunde.
Maar ik ben geen moderator, en ik kan me ook voorstellen dat er andere overwegingen zijn. Meer activiteit (activiteit, geen kwaliteit) kan ook zorgen voor een hogere ranking in de zoekresultaten, en financiele voordelen bieden. Dat is een smal pad dat door het beheer bewandeld dient te worden. Bena loopt het risico, dus voor ons is het makkelijk praten.