Hey,
Ik wil graag mijn PWS over het immuunsysteem doen, maar heb hier nog niet heel veel kennis van en ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen met mijn deelvragen en hoofdvraag. Ik wil de hoofdvraag zoiets hebben als hoe werkt het immuunsysteem of wat gebeurt er in je lichaam met het immuunsysteem als er een bacterie naar binnenkomt of virus. Ik kon op het internet ook niet zo snel iets vinden wat in het kort vertelde hoe het immuunsysteem werkte, ik heb wel een boek ervan leggen maar die is nogal dik en uitgebreid en daar kan ik niet echt deelvragen uithalen. Ik wil er graag 4 en dan de 1e wat meer inleidend ik heb zelf al zitten kijken en weet wel een paar aspecten die ik kan gebruiken, maar ik twijfel of ik dan 4 ongeveer even lange hoofdstukken krijg ik had, de eerste defense linie wat doet dat? als tweede het aangeboren/niet specifieke immuunsysteem hoe werkt dat? en daarna wilde ik iets met het specifieke immuunsysteem, maar dat is heel groot en wilde ik graag splitsen en ik vond wel iets van B en T cellen de ene was hormoniaal en de ander cellulair. en dan dacht ik misschien hoe werkt het specifieke immuunsysteem cellulair (B cellen)? en hoe werkt het specifieke immuunsysteem hormoniaal (T-cellen) ? maar ik heb eigenlijk geen idee of dat een beetje logische deelvragen zijn.
dus wie heeft er suggesties hoe je een PWS opstelt over hoe het immuunsysteem werkt.