Puzzel Puzzels
Nickelodeon
Artikelen: 0

Speltheorie

Hoi,

Ik maak mijn profielwerkstuk over de speltheorie. Ik kan alleen weinig informatie vinden over de coöperatieve speltheorie. Heeft iemand een suggestie waar ik nog wat informatie kan vinden?

Informatie over andere delen van de speltheorie zijn ook welkom.

Alvast bedankt.

Nick

ads

Steun Sciencetalk 5 stuks Plastic Labels 91201 geschikt voor Dymo LetraTag Labelprinter - Zwart op Wit - 12 mm x 4 m - S0721610 Labeltape - Telano

5 stuks Plastic Labels 91201 geschikt voor Dymo LetraTag Labelprinter - Zwart op Wit - 12 mm x 4 m - S0721610 Labeltape - Telano

Bekijk product

Steun Sciencetalk Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 16 Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 16 Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Bekijk product

Steun Sciencetalk Voor Positiviteit - Scheurkalender 2026 - Elke dag positieve energie - positieve spreuken

Voor Positiviteit - Scheurkalender 2026 - Elke dag positieve energie - positieve spreuken

Bekijk product

devony13

Re: Speltheorie

Hay Nick,

Mijn suggesties zijn: Google, Wikipedia, AOL, Yahoo en live search meer zoekmachines ken ik niet.. Hoop je goed van dienst te zijn met dit.. :wink:

Veel suc6!
"De meeste kijkers beschouwen de televisie als een toestel om de leegte van het bestaan aan te vullen, maar ze beseffen niet dat zij de leegte vullen met een andere leegte."
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Nickelodeon

Ja zover was ik ook wel :P Maarja echt heel veel goede informatie is er in het nederlands ook niet.
Hugo

deze week een beetje te druk, maar ik zal volgende week eens kijken voor je, en dan niet op google en co
QED
Nickelodeon

Ok dat zou er fijn zijn.

Alvast bedankt.
Hugo

khad net ff kort tijd, maar probeer dit boekje eens te krijgen, is heel nuttig:

http://www.epsilon-uitgaven.nl/Z22.php

volgende week volgt meer hoor...
QED
Nickelodeon

Ok bedankt, ik zal er naar op zoek gaan. Het lijkt er op dat het me goed gaat helpen.
Nickelodeon

Ik heb nog een vraag. Je ziet vaak dan bij een bepaald spel dan hebben ze getallen als nutwaarde, maar waar halen ze deze getallen vandaan of zijn deze gewoon willekeurig gekozen?
Hugo

geef eens wat voorbeeldjes, dan kunnen we het toelichten, want die zijn niet per defenitie random gekozen
QED
Nickelodeon

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zoals te zien is op deze 3 plaatjes is de nutwaarde vertaalt naar een getal. Zijn deze getallen willekeurig gekozen of komen ze nog ergens vandaan en zoja waarvandaan?

Alvast bedankt.
Hugo

sorry ik snap niet eens wat de plaatjes voorstellen, licht eens toe?
QED

ads

Steun Sciencetalk Sony PS5 DualSense Draadloze Controller - Wit

Sony PS5 DualSense Draadloze Controller - Wit

Bekijk product

Steun Sciencetalk Logitech R400 - Draadloze Presenter - Zwart

Logitech R400 - Draadloze Presenter - Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nuvance SD Kaart Lezer - SD Kaartlezer USB C - Card Reader - Incl. 8-Pin Converter - Geheugenkaartlezer Micro SD

Nuvance SD Kaart Lezer - SD Kaartlezer USB C - Card Reader - Incl. 8-Pin Converter - Geheugenkaartlezer Micro SD

Bekijk product

Nickelodeon

nou de plaatjes stellen eigenlijk de keuze mogelijkheden weer.
Speler 1 maakt een keuze.
Speler 2 maakt een keuze.
En dan komt er onderaan een waarde uit die staat voor de nutwaarde.
Maar dan is mijn vraag nu, waar komen de getallen vandaan?

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “Overige”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!