Vreemde vraag wellicht. Ik kan slechts de laatste 10 nieuwe berichten zien.
Is er een manier om een langere lijst aan laatste berichten te zien?
Excuses voor mijn onkunde ben niet meer zo een actieve gebruiker.
Moderator: R_Bena
Bedoel je op deze pagina?OOOVincentOOO schreef: ↑do 21 aug 2025, 23:10 Vreemde vraag wellicht. Ik kan slechts de laatste 10 nieuwe berichten zien.
Is er een manier om een langere lijst aan laatste berichten te zien?
Excuses voor mijn onkunde ben niet meer zo een actieve gebruiker.
Ik begrijp je vraag Vincent. Door toegenomen activiteit vallen actieve topics sneller buiten zicht. We hebben er echter voor gekozen de tien laatste actieve topics te tonen, en niet meer, omdat er meer op die pagina getoond wordt, zoals artikelen, en de quizvraag. Op mobiel wordt het anders een hele lange pagina.OOOVincentOOO schreef: ↑do 21 aug 2025, 23:22 Inderdaad die bekijk ik altijd. Iedere fora topic afzonderlijk nalopen vind ik inefficient en onoverzichtelijk.
Ik denk dat een 'Laad meer' knop handiger is en mooier zal staan. Momenteel zijn de devs met andere technische zaken bezig, maar we zouden dat later kunnen plaatsen.OOOVincentOOO schreef: ↑do 21 aug 2025, 23:44 Ik zal jouw link eens proberen en laat iets weten.
Is het wellicht mogelijk een zogenaamde "paginator" te plaatsen? En zo meervouden van 10 terug klikken?
Dat zou mooi kunnen zijn Houd zelf graag van controle. Indien het efficient is en handig efficient met controle chronologisch terug te gaan. Simpele paginator zou voor mij al prima zijn.R_Bena schreef: ↑ Ik denk dat een 'Laad meer' knop handiger is en mooier zal staan.
Wellicht dat één van de mods dat weet (?)OOOVincentOOO schreef: ↑vr 22 aug 2025, 00:14 Beste Bena,
Begrijpelijk. Op de oude site was hetzelfde probleem. Ik dacht dat er een "vergeten/verborgen" url is wat een chronologisch meer laat zien. Maar die link weet ik niet meer.
Even achter mijn PC. Aha! de link gevonden in mijn bookmarks:
Aha. Ik wist niet eens dat die mogelijkheid er was. Bedankt.OOOVincentOOO schreef: ↑vr 22 aug 2025, 00:29Even achter mijn PC. Aha! de link gevonden in mijn bookmarks:
https://sciencetalk.nl/forum/search.php?search_id=active_topics
Heb de link/url iets opgeschoond. Controleer eerst even.
We zullen even kijken wat het best is.Indien dit goed werkt: mits het eenvoudig is wellicht de link aan top menu/dropdown toevoegen of zo?