
sommige dingen moet je misschien ook niet willen begrijpen. ik stoei dagelijks nog met programmeren in sommige tools, waarom makkelijk doen immers als het moeilijk kan, maar gelukkig zie ik dat een collega met 20 ++ jaar programmeer ervaring in C en C++ en andere talen soms ook niet snapt waarom iets bij mij niet werkt. dus dat doet me weer goed.
Ja maar het kan zijn dat het niet aan TS ligt maar dat er toch een technisch probleem is. Als TS nog eens de tips van Redcat zou willen proberen dan weten we wellicht meer.HansH schreef: ↑wo 17 sep 2025, 21:57sommige dingen moet je misschien ook niet willen begrijpen. ik stoei dagelijks nog met programmeren in sommige tools, waarom makkelijk doen immers als het moeilijk kan, maar gelukkig zie ik dat een collega met 20 ++ jaar programmeer ervaring in C en C++ en andere talen soms ook niet snapt waarom iets bij mij niet werkt. dus dat doet me weer goed.
Ik dacht al wat is het nou?voor wie zich trouwens afvraagt wat het is: het zijn gloeiende kooltjes aan het einde van een kampvuuravond.