Onderwerp verplaatst naar Economie en Politicologie
Ben overigens niet onder de indruk van de politici van deze generatie. Het is te gemaakt allemaal, er zit geen echte ziel of bevolgendheid in. Social media heeft de menselijke aard blootgelegd en hen ontmaskerd als een stel narcisten die vooral met zichzelf bezig zijn in plaats van welk ander menselijk belang dan ook. Het is te lelijk om naar te kijken, dus ik draai m'n gezicht ervan weg.
Ik vond de opmerking van Dylan Yezilgus wel mooi, " de PVV is een man met een twitter account, and that's it" dit klopt natuurlijk niet maar ik vond het erg grappig
En die pijl naar hemzelf, grappig aangezien iedereen wel met JA21 wil samenwerken en hij ook niemand uitsluit, slaat op het feit dat hij voortdurend van partij verandert of overstapt: