Sinds een tijdje merk ik dat het forum super traag reageert bij het openen van berichten. het duurt bij mij gemiddeld ca 20 seconden om ergens iets te openen. dus 3 berichten en je bent alweer een minuut verder. hebben anderen daar ook last van? op andere sites heb ik dit probleem niet.
Bij mij ook, als ik ga internetten, ga ik daarom pas op het laatst naar ST.
In eerste instantie dacht het aan een soort meegezonden virusje was dat bijvoorbeeld (mede) crypto's mined.
Hier ook, zelfs het inloggen ging niet goed, zodra ik een ander topic aan klikte werd ik weer uitgelogd,
er was geen door komen aan. Vandaag kon ik wel weer inloggen. vandaar dit bericht.