Puzzel Puzzels
R_Bena
Beheer
Artikelen: 0

📰 Wetenschappers in de VS verdwijnen onder mysterieuze omstandigheden

​Er is momenteel veel te doen over een verontrustende trend in de VS: in korte tijd is er een 11e sterfgeval gemeld in een reeks van vermiste of overleden functionarissen en wetenschappers. Het gaat hierbij specifiek om experts die toegang hadden tot staatsgeheimen, nucleaire data of geavanceerde ruimtevaarttechnologie.

https://www.dailymail.co.uk/sciencetech ... ville.html

ads

Steun Sciencetalk Nereb USB-C/USB Kaartlezer – microSD/SD/TF Card Reader – Met USB-A Adapter

Nereb USB-C/USB Kaartlezer – microSD/SD/TF Card Reader – Met USB-A Adapter

Bekijk product

Steun Sciencetalk Papierversnipperaar - 13L - 8 A4 vellen - Creditcard Vernietiger - Zwart - Vivid Green

Papierversnipperaar - 13L - 8 A4 vellen - Creditcard Vernietiger - Zwart - Vivid Green

Bekijk product

Steun Sciencetalk 10 euro PlayStation Store tegoed - PlayStation Kaart (NL)

10 euro PlayStation Store tegoed - PlayStation Kaart (NL)

Bekijk product

Professor Puntje

Re: 📰 Wetenschappers in de VS verdwijnen onder mysterieuze omstandigheden

Niet de meest betrouwbare bron, maar aan de andere kant ben ik wel geneigd berichten rond UFO's steeds serieuzer te nemen. En dat ze als het inderdaad een soort van vliegtuigen zijn militair gezien interessant zijn staat buiten kijf, dus het zou mij in dat geval niet verbazen als de VS mensen zou laten ombrengen om te voorkomen dat zulke militaire geheimen uitlekken. Het gajes dat de VS nu bestuurt lijkt mij daar zeker toe in staat.
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

R_Bena
Beheer

Het is vanaf 2022 gaande.

Obama zei:
"Ze bestaan, maar ik heb ze niet gezien en ze zijn niet opgesloten in Area 51", antwoordde de president in de podcast van Brian Tyler Cohen op diens vraag of er aliens zijn. "Er is geen ondergronds complex, tenzij er een enorm complot is en ze het zelfs voor de Amerikaanse president verborgen hebben gehouden."
Professor Puntje

Ja dat interview heb ik gezien. Maar je moet ook een verschil maken tussen aliens (of eigenlijk de lijken daarvan) die zouden zijn geborgen, en mogelijke technische informatie over de werking van UFO's als vliegtuigen. Vooral dat laatste is militair interessant.

(De video's van Glenn Kirschner zijn overigens ook de moeite waard als je meer wilt leren over het Amerikaanse rechtssysteem.)
R_Bena
Beheer

Wat zouden UFO's dan technisch als voordeel moeten bieden, en dan bedoel ik de vorm ervan zoals we die kennen van filmpjes enzo?
Professor Puntje

Er zijn wat video's gepubliceerd die door piloten zijn gemaakt waarop UFO's te zien waren die bewegingen maakten die met onze huidige gevechtsvliegtuigen onmogelijk zijn te repliceren. Als we ook zelf militaire vliegtuigen zouden kunnen bouwen die dat ook kunnen dan zou dat in luchtgevechten een gigantisch militair voordeel opleveren. Er is dan nog wel het probleem of een menselijke bestuurder de G-krachten in een dergelijk toestel zou overleven, maar zo niet dan zou je met de UFO-technologie wellicht nog wel extreem snelle en wendbare drones kunnen bouwen. Allemaal verondersteld uiteraard dat sommige UFO's inderdaad vliegtuigen zijn.
R_Bena
Beheer

Oké, interessant. Maar in deze wereld waarin bijna alles vroeg of laat gelekt wordt, bijvoorbeeld door een Trump, lijkt het me wel sterk als die dingen zouden bestaan zonder dat daar een keer over gelekt wordt.
Professor Puntje

Punt is dat er ook over gelekt is, maar dat we dan weer niet weten hoe serieus we de personen mogen nemen die erover lekken. Daarom was ik ook lange tijd nogal sceptisch, maar de vrijgegeven video's van de piloten gaven me toch weer te denken.
markos

Ik vind dit leuk om te lezen op ST, dat UFO's minder taboo zijn om over te hebben, ik heb ook die filmpjes gezien op CNN en Discovery, maar heb ook zelf rare dingen in de lucht gezien.
R_Bena
Beheer

Er zijn hier geen taboes zolang er op gegronde wijze over gediscussieerd kan worden. Ik geloof het dus zelf niet.

Hier worden ook een aantal zaken gezegd waarbij ik mijn vraagtekens zet:
Punt is dat er ook over gelekt is, maar dat we dan weer niet weten hoe serieus we de personen mogen nemen die erover lekken.
Door wie dan?
ik heb ook die filmpjes gezien op CNN en Discovery
Welke filmpjes?
maar heb ook zelf rare dingen in de lucht gezien.
Wat dan?
HansH

ufo's schijnen wel een voorkeur te hebben voor de VS.
Professor Puntje

In de VS is er een hoorzitting gehouden waarbij er een aantal mensen zijn ondervraagd over UFO waarnemingen en of er (delen van) UFO's en/of aliens geborgen zijn. Ik denk dat dit de video was (maar heb nu niet de tijd om het nog weer te bekijken): https://www.youtube.com/watch?v=_wBNL2ob2JE

ads

Steun Sciencetalk Geschikt voor iPhone 13 / iPhone 13 Pro Screenprotector Tempered Glass - 2 stuks Beschermglas

Geschikt voor iPhone 13 / iPhone 13 Pro Screenprotector Tempered Glass - 2 stuks Beschermglas

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 5 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 5 euro - Voor jou

Bekijk product

Steun Sciencetalk TP-Link TL-SG105 - Netwerk Switch - Unmanaged - 5-Poorten

TP-Link TL-SG105 - Netwerk Switch - Unmanaged - 5-Poorten

Bekijk product

Regor

Wie gelooft in UFO's hoort niet thuis op ST maar doet best vrijwilligerswerk in een kinder - dagverblijf ! 8-)
Als er wetenschappers (mysterieus) verdwijnen in de VS ...... moet / kan men denken aan de USSR of aan zelf gewenste "Brain drain".

Mens lief ! what's happening met de mensen.? ..... ze beginnen te flippen !

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “📰 Wetenschappelijk Nieuws”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!