Hallo Allemaal ik wil Jullie wat zegen .ik Heet Remco rink
en ik heb PDD(NOS) Autistiche Syndroom
ik ben nu 21 jaar. en Ik ben nu Kunstenaar ik vind het en leuke Beroep
maar ik werk wel op een D.A.C maar dat maakt Niks Uit want ik heb toch M'n Vrijheid . Mensen Denken dat Autisten Waardeloos Zijn maar dat is niet zo want. ik ben ook heeeeel erg veranderd. Vroeger toen ik kwaad was op Jongens Die Ruzie met me Maakten ging ik met 'n' Hark of stenen achter ze an renen . maar nu Gelukkig heb ik dat alang niet meer ik loop er gewoon bijweg als ik Ruzie heb. ik kon Vroeger m'n Emoties Niet uiten Nu wel als ik problemen heb praat ik daar Gewoon over En kijk als ik aan het praten ben kijk ik Gewoon iemand in de Ogen Vroeder deet ik dat niet
Ik leef Heel ZelfsTandig Jaa Maar ik woon nog wel thuis . ik ga gewoon met de Fiets naar m'n Werk ik heb namelijks ook wel n Brommer Certificaat. Maar ik heb geen Scooter meer . want die heb ik verkocht
Zoop te veel benzinne .??. ik kan ook veel dingen tegelijk ik begrijp ook Emoties van andere mensen want als M'n Moeder ziek is dan Help ik haar netjes met het Huis Schoon maken. en met Mensen die bij mij op de Werkplaats Zitten help kan ik ook goet mee op schieten.
maar ik heb ook dingen die niet Goed. zijn B.V. ik heb wel's Angsten
en ik maak me Zoms veeeeel te Druk. ik begrijp zommige Dingen Niet zo goed, ik trek te veel van andere mensen aan . en ik ben soms ook prikkelbaar voor Verdreid Zoms of Boosheid als ik dat aan kom voelen dan gaa ik ff een Stukje Wandelen.
)Dat was het dan nou hooren Jullie het ook van Iemand Die PDD-NOS heeft Hihihi'))
Puzzels