Puzzel Puzzels
Gebruikersavatar
Syd
Artikelen: 0
Berichten: 1.107
Lid geworden op: ma 08 dec 2003, 12:40

Shuffle-optie bij Windows Media Player

Als ik muziek luister achter mn computer zet ik graag al mn muziek in Windows Media Player (versie9) en dan op "Willekeurige volgorde".

Maar als ik dan een tijdje aan het luisteren ben, komen steeds dezelfde nummers weer terug. En dat komt niet omdat ik door al mn muziek heen ben. Als ik dan een aantal keer op Volgende klik, selecteer-tie weer precies de nummers die ik even tevoren ook al heb gehoord :roll: .

Mijn vraag: heeft iemand daar nog meer ervaring mee, of weet iemand hoe dit verholpen kan worden? Ik vind het namelijk best irritant, als ik een spel zit te spelen steeds weer dezelfde nummers te horen.

ads

Steun Sciencetalk Logitech M705 - Draadloze Marathon Muis - USB - Rechtshandig - Grijs

Logitech M705 - Draadloze Marathon Muis - USB - Rechtshandig - Grijs

Bekijk product

Steun Sciencetalk Loesje scheurkalender - 2026

Loesje scheurkalender - 2026

Bekijk product

Steun Sciencetalk Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Terracotta Rood

Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Terracotta Rood

Bekijk product

Gebruikersavatar
Ger
Artikelen: 0
Berichten: 17.675
Lid geworden op: di 18 okt 2005, 09:51

Re: Shuffle-optie bij Windows Media Player

Ik gebruik altijd winamp, werkt als een zonnetje.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Gebruikersavatar
Lala
Artikelen: 0
Berichten: 3.149
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 10:00

Re: Shuffle-optie bij Windows Media Player

idd, ik herken het ook bij windoos mediaplayer. Bij winamp kan je de shuffle-morph rate instellen, bij mediaplayer dacht ik niet. Ik raad je aan om winamp lite de downloaden.
Appareo decet nihil munditia?
Gebruikersavatar
Bart
Artikelen: 0
Berichten: 7.224
Lid geworden op: wo 06 okt 2004, 22:42

Re: Shuffle-optie bij Windows Media Player

Voor de niet winamp liefhebbers is er ook nog foobar2000.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton
Gebruikersavatar
Syd
Artikelen: 0
Berichten: 1.107
Lid geworden op: ma 08 dec 2003, 12:40

Re: Shuffle-optie bij Windows Media Player

Ik had inderdaad al eerder geprobeerd WinAmp te downloaden en installeren, maar die liep erg vaak vast. Dus die heb ik ook alweer van mijn computer afgegooit. Ik zal dat foobar2000 eens proberen.
Gebruikersavatar
Ger
Artikelen: 0
Berichten: 17.675
Lid geworden op: di 18 okt 2005, 09:51

Re: Shuffle-optie bij Windows Media Player

Winamp vastlopen? dat heb ik in al die jaren nog nooit meegemaakt. Maar goed, Foobar kan ook een goede optie zijn.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Gebruikersavatar
Diesel Power
Artikelen: 0
Berichten: 193
Lid geworden op: di 19 apr 2005, 20:24

Re: Shuffle-optie bij Windows Media Player

Winamp vastlopen? dat heb ik in al die jaren nog nooit meegemaakt.


Ik wel, vooral als het niet de allernieuwste computer is. Maar ik gebruik eigenlijk altijd itunes. Dat werkt ook super (maar ook niet op wat oudere computers).
Weet wat je zegt... Maar zeg niet alles wat je weet
placebo
Artikelen: 0
Berichten: 660
Lid geworden op: do 29 dec 2005, 22:42

Re: Shuffle-optie bij Windows Media Player

ik heb zelf ook niet echt de nieuwste computer maar winamp werkt hier anders zeer goed. met playlists en al :roll:

mvg kevin
Gebruikersavatar
Diesel Power
Artikelen: 0
Berichten: 193
Lid geworden op: di 19 apr 2005, 20:24

Re: Shuffle-optie bij Windows Media Player

placebo schreef:ik heb zelf ook niet echt de nieuwste computer maar winamp werkt hier anders zeer goed. met playlists en al :P

mvg kevin
Ik heb vooral problemen als ik ook nog andere geluiden af wil spelen bv op het internet. Dan kapt winamp ermee. Of hoort dat zo? :roll:
Weet wat je zegt... Maar zeg niet alles wat je weet
Erunst
Artikelen: 0
Berichten: 4
Lid geworden op: do 30 mar 2006, 22:52

Re: Shuffle-optie bij Windows Media Player

hey, jullie hebben problemen met winamp én media player, waarom probeer je iTunes dan niet :P :roll:

ads

Steun Sciencetalk Logitech M500s - Muis - Kabelgebonden - Optisch Zwart

Logitech M500s - Muis - Kabelgebonden - Optisch Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 17 Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 17 Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 20 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 20 euro - Voor jou

Bekijk product

Gebruikersavatar
Ger
Artikelen: 0
Berichten: 17.675
Lid geworden op: di 18 okt 2005, 09:51

Re: Shuffle-optie bij Windows Media Player

Ik heb nog nooit de luxe gehad van een nieuwe computer. Ik heb het zelfs ook nog staan op een oude 366 MHz, 192 MB geheugen. En terwijl ik dan gewoon met XP aan het werk ben en op internet bezig ben, gaat het gewoon goed.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!