onze toekomst, in ons zonnestelsel?
simpel (manier van spreken hé :D ) :
1) binnen 4à5 miljard 'jaartjes' zal de Zon opzwellen
niet ontploffen of een supernova (is te klein daar voor). gewoon zal de zon opzwellen
2) door die opzwelling zal Mercurius, Venus alsook de Aarde weggebrand worden.
3) geen ruimteschip of geen dichtzijde bewoonbaar planeet (mss Titaan?)
is gelijk aan vaarwel mens, dier, en plant en alles wat de mensheid geboekt heeft.
ziellig he :D
meer weten over de Zon?klik hierop bron wikipedia