Ik ben een moslim, 19 jaar oud, uit Afghanistan en woon in flevoland. Jullie zijn mensen met wetenschappelijk kennis denk ik, ik ben niks vergeleken met jullie op dit gebied hehe Ik kan veel van jullie leren, maar ik weet ook dingetjes die jullie mischien niet weten. Ik heb veel onderzoek gedaan, naar wat de wetenschap zegt over het bestaan van God. Ik zal met 1 celletje bewijzen dat God wel moet bestaan. Jullie weten beter dan mij dat een cell ingewikkeld in elkaar zit, sommige wetenschappers vergeleken de cell zelfs met New York. Waarom? Omdat een cell zo ingewikkeld in elkaar zit. Zo perfect zelfs, dat wetenschap heeft bewezen, dat het niet per toeval ontstaan kan zijn. Toen we naar de kinder cresh gingen leerden ze ons dat een kikker die een prins werd slechts een sprookje was, maar nu we naar school en universiteiten gaan leren ze ons dat een kikker die een prins werd wetenschap en evolutie is. Dit is maar een theorietje, niet bewezen. Eerst zal ik bewijzen dat God bestaat, daarna dat andere geloven op het verkeerde pad zijn en dan dat Islam de enige waarheid is. De Evolutionisten geloven niet in God en zeggen dat wij afstammen van apen.

Dr. Fred Hoyle, een bekende Engelse astronoom en wiskundige zei, 'De kans dat leven op dit manier (Evolutie) tot stand is gekomen, is zo klein als de kans dat een tornado over een vuilnisbelt raast en daardoor een Boeing 747 samenstelt'. (Hoyle on Evolution, Nature, Vol. 294, No. 5837 (November 12, 1981) Blz.105).
Jullie kennen Fred Hoyle vast wel. De reden waarom Fred Hoyle het met een Boeing 747 vergelijkt is omdat een boeing 747 uit meer dan 4.500.000 delen bestaat die niet kunnen vliegen. Wanneer je deze delen bij elkaar zet en op de juiste plaats, kan het vliegen. Zo bestaat ook een celletje uit honderden miljoenen levenloze molecule proteinen zoals DNA en RNA. Ze moeten allemaal op de juiste plaats en op de juiste volgorde zijn, voordat ze iets te betekenen hebben. Volgens Dr. Micheal Denton bestaat een gemiddelde cell uit 10.000.000.000.000 atomen. Voor een cell om tot leven te komen, moeten er tientallen of zelfs duizenden verschillende soorten proteinen aanwezig zijn.
Stel je voor dat we bij een vliegveld staan en we zien een vliegtuig opstijgen. Ik kom naast je staan en zeg, 'De meeste mensen denken dat iemand dit vliegtuig heeft gebouwd, maar ik weet wel beter. Eigenlijk heeft niemand dit gebouwd, het is gewoon per toeval gevormd. Toevallig kwam al dat metaal uit de grond en vormde platen en toen kwamen die platen bijelkaar en dat vliegtuig kreeg zijn vorm. Na een lange tijd, groeide de motor van die vliegtuig in het vliegtuig. De stuur groeide per toeval, de vleugels groeiden vanzelf, de ramen en stoelen groeiden per toeval. Toen kwam het olie op de juiste maat en op de juiste plaats per toeval etc. En op een dag kwamen die mensen toevallig bij die vliegtuig en het vloog vanzelf weg'. Je zou zo snel mogelijk van mij weg proberen te komen. Waarom? Omdat je weet dat alles wat gemaakt is een maker nodig heeft. Ik geef je nog een voorbeeld.

Dr. Dawkins zei, 'Er zit meer dan genoeg informatie in één celletje van een mens om alle 30 volumes van de Britannica Encyclopedie, drie of vier keer te vullen. Er zit meer dan genoeg informatie in het DNA van een lellie zaadje of één salamander sperma om de Encyclopedie Britannica 60 keer te vulllen. De Amoeben hebben zoveel informatie in hun DNA, dat je er 1.000 Britannica Encyclopediën mee kan vullen'. (Dawkins, 'The Blind Watchmaker' Blz 116 en 117).
Stel je voor dat je op een strand loopt en een paar steentjes vormen je naam in het zand. Zal je dan denken dat het vanzelf zo is gezet? Zou dat per toeval kunnen gebeuren? De wijze man zal zeggen, 'Nee' dan hoe kan een celletje vanzelf ontstaat waar meer en beter opgeslagen informatie inzit dan de Britannica Encyclopedie? Dit is de logica die je moet gebruiken, dan zal je zien dat er een Schepper moet zijn. De wetenschappers hebben geacepteerd dat de kans dat jij met je hand een steen richting de maan gooit en dat het op de ander kant van de maan landt, even onwarschijnlijk is als het leven dat toevallig tot stand komt. Is dat mogelijk? Bewijs genoeg?
Daarom zei Professor Edwin Conklin, 'De kans dat leven per toeval ontstaat is zo klein als de kans dat een woordenboek per toeval wordt getypt (Door de rook in de lucht) tijdens een explosie in een drukkerij'. (Professor van biology aan de Princeton Universiteit). Het verschil tussen jullie en mij is in het feit dat jullie dit alles als toeval beschouwen en wij de Hand van een Schepper in werk zien. Dr. J. P. Moreland zegt dat, 'Als de massa van een proton met ook maar 0.2% was vermeerdert, dan zouden de hydrogen niet goed functioneren en zou het leven nooit ontstaan kunnen hebben'. (Dr. J. P. Moreland, 1987, Blz. 53). Is dat toeval?
Volgens Professor Hugh Ross is de kans dat leven op een planeet per toeval kan ontstaan een 10^282. (Million trillion trillion trillion trillion trillion trillion trillion trillion trillion trillion trillion trillion trillion trillion trillion trillion trillion trillion trillion trillion trillion trillion trillion). Dat is een 1 gevolgd door 282 nullen! Waarom denken deze wetenschappers zo? Jullie weten het antwoord.
Puzzels