op 1 staat bij mij...... zwarte gaten! hoe kan nml zoveel massa nou zo klein zijn...onmogelijk. dus voorlopig:
(aub geen reeds weerlegde dingen zoals lepeltje buigen zonder aan te raken)
1 - Zwarte gaten
2 -
3 -
Ja, maar nog niemand weet hoe en waarom. Hoe kan iets tegelijkertijd deeltjesgedrag én golfgedrag vertonen? Ieder mens weet dat zwaartekracht bestaat. Niemand weet waarom en hoe.waarom doe je dan licht, deeltjes en golven in die lijst Jan, ieder mens weet dat die bestaan.
Daarom was Einstein zo baanbrekend, hij veronderstelde zo iets geks, kon het bewijzen en daardoor stond de hele fysica toen op zijn kop.Ik vind Einsteins stelling dat lichtsnelheid in ieder inertiaal stelsel constant is onwaarschijnlijk.
en eigelijk heb je er geen heel ingewikkelde wiskunde voor nodig, gewoon het feit dat de lichtsnelhid constant is en een beetje driehoeksmeetkunde toch mooi dat je daarmee heel de fysica van die tijd onderuit kon halenDaarom was Einstein zo baanbrekend, hij veronderstelde zo iets geks, kon het bewijzen en daardoor stond de hele fysica toen op zijn kop.Dalton schreef:Ik vind Einsteins stelling dat lichtsnelheid in ieder inertiaal stelsel constant is onwaarschijnlijk.
weetje wat mij niets zou verbazen, dat het einsteins theorie echt helemaal fout is, dat het in zijn tijd zo ontzettend ingewikkeld was dat iedereen het maar voor waar aanzagen eigelijk heb je er geen heel ingewikkelde wiskunde voor nodig, gewoon het feit dat de lichtsnelhid constant is en een beetje driehoeksmeetkunde toch mooi dat je daarmee heel de fysica van die tijd onderuit kon halen![]()