Puzzel Puzzels
Gebruikersavatar
merlijn
Artikelen: 0
Berichten: 94
Lid geworden op: do 10 jul 2003, 16:52

samenkomst?

beste lezers van dit berichtje cq vraag


ik weet niet of dit de juiste plaats is om deze te stellen, maar ik doe het lekker toch... :shock:


ik zag vandaag dat er alweer 120 geregistreerde gebruikers zijn in dit snelgroeiende, bere interesante forum.


nu de vraag... ik word de laatste tijd steeds nieuwsgieriger naar alle schrijvers op dit forum.

met enkele van hen heb ik al wel kennis gemaakt, maar de rest (117) heb ik dus nog nooit gezien!

het lijkt mij dus best wel een idee om al deze mensen eens bij elkaar te brengen in een daarvoor geschikte lokatie (met een bar en zo :wink: ) om daar elkaar eens lijflijk te ontmoeten en van gedachten te kunnen wisselen zonder dat ik weer naar zo'n monitor met een avatar zit te staren.


heeft dit een kans van slagen, en ... zijn hier meer gebruikers in geinteresseerd?
It's just an illusion !

ads

Steun Sciencetalk Casio fx-82NL rekenmachine - wetenschappelijke rekenmachine - voor de middelbare school

Casio fx-82NL rekenmachine - wetenschappelijke rekenmachine - voor de middelbare school

Bekijk product

Steun Sciencetalk Faber-Castell kleurpotloden - Castle - 60 stuks - FC-111260

Faber-Castell kleurpotloden - Castle - 60 stuks - FC-111260

Bekijk product

Steun Sciencetalk Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 15 / 15 Pro Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 15 / 15 Pro Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Bekijk product

Gebruikersavatar
DePurpereWolf
Artikelen: 0
Berichten: 9.239
Lid geworden op: wo 12 mar 2003, 19:44

Re: samenkomst?

Sorry, geen interesse, ik ga liever gehuld onder de privacy van mn vlammetje. En welke dingen kunnen we bij een bar meer discusieren dan op dit forum?

Komt nog bij dat ik het veelste druk heb met afstuderen bij OTB (formerly known as Toolex).

Ik wens iedereen suc6 met een eventueele borrrel
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Gebruikersavatar
merlijn
Artikelen: 0
Berichten: 94
Lid geworden op: do 10 jul 2003, 16:52

Re: samenkomst?

okay... tot zover dan de uitslag.

graag zou ik dan toch nog de vraag willen stellen aan u allen die een samenkomst gezellig achten, of er een voorkeur is om dit in een weekeinde plaats te laten vinden, of bv op een woensdag, aangezien dit zo'n "wat ga ik nou vanavond weer eens doen" dag is.

bij deze dus ook mijn voorkeur :wink:
It's just an illusion !
jpp
Artikelen: 0
Berichten: 43
Lid geworden op: di 29 apr 2003, 20:46

Re: samenkomst?

Ik heb het ook veel te druk met mijn werk, ben er ongeveer zo'n 60 uur mee bezig, daar naast veel vertaalwerken (EN-NL en NL-EN), maw ik heb er geen tijd voor
Gebruikersavatar
Einsjtein
Artikelen: 0
Berichten: 36
Lid geworden op: di 02 nov 2004, 10:03

Re: samenkomst?

lijkt me wel cool!! 8)

kom maar met data, misschien met sinterklaas?? of kerst?? of desnoods met oud & nieuw.. of pasen.. :shock:

haha ik heb lol
als plan a niet werkt en plan b ook niet, ga dan verder met de rest van het alfabet
Gebruikersavatar
noortje
Artikelen: 0
Berichten: 1.210
Lid geworden op: do 11 dec 2003, 16:37

Re: samenkomst?

zoals je kan zien is het antwoord voor jou meer dan een jaar oud.
If you don't think you can reach the stars, that's fine cause it just leaves more for me to grab.
Gebruikersavatar
Einsjtein
Artikelen: 0
Berichten: 36
Lid geworden op: di 02 nov 2004, 10:03

Re: samenkomst?

oeps..... :?:

ja daar let ik niet op natuurlijk.. ;)

*schaam* :shock:

nouja het kan toch alsnog?? :?:
als plan a niet werkt en plan b ook niet, ga dan verder met de rest van het alfabet
Gebruikersavatar
Bro
Artikelen: 0
Berichten: 1.071
Lid geworden op: ma 13 jan 2003, 23:53

Re: samenkomst?

Ik ben van plan het zeker een keer te gaan organiseren. Ergens in 2005 lijkt me een goed idee.


Vraag is me alleen af, wat gaan we doen? Informeel ergens een drankje in een kroeg of vlotten bouwen op de Dommel? :shock:
Gebruikersavatar
noortje
Artikelen: 0
Berichten: 1.210
Lid geworden op: do 11 dec 2003, 16:37

Re: samenkomst?

en waar: je zit met belgische leden van aan de kust en nederlandse leden helemaal aan de andere kant van belgie....
If you don't think you can reach the stars, that's fine cause it just leaves more for me to grab.
Gebruikersavatar
Bro
Artikelen: 0
Berichten: 1.071
Lid geworden op: ma 13 jan 2003, 23:53

Re: samenkomst?

en waar: je zit met belgische leden van aan de kust en nederlandse leden helemaal aan de andere kant van belgie....

Dan wordt het dus vlotten bouwen...


De Dommel ligt namelijk aardig in het midden ten opzichte van Belgie en Nerderland. :wink:


Maar even serieus, dat weet ik dus nog niet. Ik denk dat toch een boel mensen niet kunnen/willen komen omdat het te ver is.
Gebruikersavatar
Knownothing
Artikelen: 0
Berichten: 742
Lid geworden op: wo 05 mei 2004, 16:09

Re: samenkomst?

Of we vragen eens aan die mevrouw van de VUB of we allemaal mee mogen naar CERN, dàt zou nog eens een uitstap zijn!
Zeg nooit: 'Ik kan me niet voorstellen dat dit-of-dat zich heeft kunnen ontwikkelen door natuurlijke selectie' en neem iemand die dat zegt nooit serieus. Keer op keer blijkt het een inleiding te zijn tot een intellectuele bananenschil-ervaring.(Dawkins)
Gebruikersavatar
noortje
Artikelen: 0
Berichten: 1.210
Lid geworden op: do 11 dec 2003, 16:37

Re: samenkomst?

lol, dat zou inderdaad de moeite zijn, maar ik vrees dat velen (waaronder ik) buiten haar doelgroep vallen.
If you don't think you can reach the stars, that's fine cause it just leaves more for me to grab.
Gebruikersavatar
Bart
Artikelen: 0
Berichten: 7.224
Lid geworden op: wo 06 okt 2004, 22:42

Re: samenkomst?

Ik ben van plan het zeker een keer te gaan organiseren. Ergens in 2005 lijkt me een goed idee.


2005 is het World Year of Physics, dus het zou inderdaad leuk zijn. Een wetenschappelijk tintje zou het wel moeten hebben.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton
Gebruikersavatar
DePurpereWolf
Artikelen: 0
Berichten: 9.239
Lid geworden op: wo 12 mar 2003, 19:44

Re: samenkomst?

Ik wil jullie best rondleiden hier op AlbanyNanotech, College for Nanoscale Science and Engineering in Albany, New York, kom maar langs. Ik zorg wel voor de koffie.


Nee, Eindhoven is een goeie plaats, daar is het idee ook ontsprongen, en het licht in het midden van de lage landen, veel snelwegen, veel treinen, en dik kans dat je plaats kunt regelen bij de Fontys Hogeschool of TU/e. Verder kun je der ook goed uitgaan.


Maar er is nog een andere optie, teleconferencing, iedereen microfoontje en webcam kopen, en lullen maar, wat is het limiet van het aantal mensen in een conversatie eigelijk?

ads

Steun Sciencetalk Geschikt voor iPhone 13 / iPhone 13 Pro Screenprotector Tempered Glass - 2 stuks Beschermglas

Geschikt voor iPhone 13 / iPhone 13 Pro Screenprotector Tempered Glass - 2 stuks Beschermglas

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 20 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 20 euro - Bedankt!

Bekijk product

Steun Sciencetalk Canon PIXMA TS5350i - All-In-One Inkjetprinter - Zwart

Canon PIXMA TS5350i - All-In-One Inkjetprinter - Zwart

Bekijk product

Gebruikersavatar
Einsjtein
Artikelen: 0
Berichten: 36
Lid geworden op: di 02 nov 2004, 10:03

Re: samenkomst?

maar welke doelgroep zijn "wij" eigenlijk??

ik bedoel, hoe oud zijn we gemiddeld??

niet dat we daar met allemaal mensen van achter in de 40 zitten en dat ik daar als enig "jonger persoon" zit.. :shock:
als plan a niet werkt en plan b ook niet, ga dan verder met de rest van het alfabet

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “ℹ️ Over dit forum”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!