Puzzel Puzzels
Wouter_Masselink
Artikelen: 0

ra, ra, raadsel

hier een raadseltje:

vorm met 2 muntstukken een bedrag van 15 Eurocent. Een van deze muntstukken is geen 5 Eurocent.

rara wat is het???

probeer dit op te lossen. Weet je zelf nog leuke raadsels? Zet ze dan hier neer.
"Meep meep meep." Beaker

ads

Steun Sciencetalk Voor Positiviteit - Scheurkalender 2026 - Elke dag positieve energie - positieve spreuken

Voor Positiviteit - Scheurkalender 2026 - Elke dag positieve energie - positieve spreuken

Bekijk product

Steun Sciencetalk SES Creative - My First - Kleurpotloden XL - Dikke Potloden - 8 Verschillende Kleuren - Goede Grip - Tekenen - Speelgoed 1 tot jaar

SES Creative - My First - Kleurpotloden XL - Dikke Potloden - 8 Verschillende Kleuren - Goede Grip - Tekenen - Speelgoed 1 tot jaar

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nuvance SD Kaart Lezer - 3 in 1 - Micro SD Kaart - USB naar USB C - 8-Pin - Geschikt voor alle Telefoons, Tablets & Laptops

Nuvance SD Kaart Lezer - 3 in 1 - Micro SD Kaart - USB naar USB C - 8-Pin - Geschikt voor alle Telefoons, Tablets & Laptops

Bekijk product

Tool

Re: ra, ra, raadsel

Toch gewoon een muntje van 10 eurocent en een muntje van 5 eurocent? Want slechts één van die twee mocht geen 5 eurocent zijn...

Tenminste, ik neem aan dat dat de grap was? :shock:
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Suis

Wouter_Masselink schreef:hier een raadseltje:

vorm met 2 muntstukken een bedrag van 15 Eurocent. Een van deze muntstukken is geen 5 Eurocent.

rara wat is het???

probeer dit op te lossen. Weet je zelf nog leuke raadsels? Zet ze dan hier neer.
toevallig scrubs gekeken?
Xardas

En toch is ie best goed!
Tool

En toch is ie best goed!
Ik denk dat ik het niet snap? :shock:
Xardas

Je snapt het net wel, omdat je letterlijk leest wat er staat. De meesten doen dat niet en denken vervolgens dat je geen 5 eurocent mag gebruiken.

ads

Steun Sciencetalk Logitech M185 - Draadloze Muis - Grijs

Logitech M185 - Draadloze Muis - Grijs

Bekijk product

Steun Sciencetalk TP-Link TL-SG105 - Netwerk Switch - Unmanaged - 5-Poorten

TP-Link TL-SG105 - Netwerk Switch - Unmanaged - 5-Poorten

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 50 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 50 euro - Voor jou

Bekijk product

Tool

Je snapt het net wel, omdat je letterlijk leest wat er staat. De meesten doen dat niet en denken vervolgens dat je geen 5 eurocent mag gebruiken.
Ow ok, dat was dus toch de grap! :shock:

Ik denk het zal wel moeilijk zijn, even opschrijven welke muntjes we hebben... Bleek dus gewoon simpel te zijn, dus ik dacht van ik zal het wel niet begrijpen. :wink:

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!