Puzzel Puzzels
Michelle
Artikelen: 0

[Scheikunde] Eindwerk

Volgend jaar zit ik in mijn laatste jaar middelbaar en dan moeten we een eindwerk maken, vorig jaar moesten we er ook al één maken. Toen heb ik opgegeven dat ik het over scheikunde wou doen. (dat is nu nog zo) Heeft er iemand soms suggesties ??
At one point in your life, you have the things you want the most or the reasons why you don't.

ads

Steun Sciencetalk Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 256GB - Gray + 1 jaar extra garantie

Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 256GB - Gray + 1 jaar extra garantie

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 5 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 5 euro - Voor jou

Bekijk product

Steun Sciencetalk Libelle Marjolein Bastin Agenda 2026 - één jaar lang genieten - Incl. handige ringband, elastiek en 8 ansichtkaarten

Libelle Marjolein Bastin Agenda 2026 - één jaar lang genieten - Incl. handige ringband, elastiek en 8 ansichtkaarten

Bekijk product

Gruson

Re: [Scheikunde] Eindwerk

Wat voor niveau doe je? Afgelopen jaar heb ik (vwo) witte fosfor bereidt, dat was wel een leuk EXO. Het andere onderwerp wat op mijn lijstje stond (maar niet gedaan heb) was SO3 productie, ook erg leuk. Beide zijn vrij gevaarlijk om uit te voeren, maar het geeft erg veel voldoening als alles lukt.
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Wouter_Masselink

Welke richting wil in de scheikunde wil je volgen. Ik zou zeggen doe iets biochemisch (maar ik ben dan ook bevooroordeeld). Tevens zou je er voor kunnen kiezen om een synthese van een willekeurige stof uit te voeren. De synthese van acetylsalicylzuur is een oude bekende.
"Meep meep meep." Beaker
Michelle

Ik woon in België. Ik volg ASO, Wiskunde-Wetenschappen. Met 2 uur theoretische chemie/week en 1 uur wetenschappelijke proeven/week. Ik ga naar Universiteit Gent gaan, en daar ga ik waarschijnlijk studeren voor tandarts(eerst toelatingsexamen) of dierenarts.
At one point in your life, you have the things you want the most or the reasons why you don't.

ads

Steun Sciencetalk STAEDTLER Lumocolor whiteboard marker ronde punt - box 4 kleuren

STAEDTLER Lumocolor whiteboard marker ronde punt - box 4 kleuren

Bekijk product

Steun Sciencetalk Sakura Basic Set 3 Gelpennen Zuiver Wit Medium

Sakura Basic Set 3 Gelpennen Zuiver Wit Medium

Bekijk product

Steun Sciencetalk HP 305 - Inkcartridge - Origineel - Standaard capaciteit - Kleur en Zwart

HP 305 - Inkcartridge - Origineel - Standaard capaciteit - Kleur en Zwart

Bekijk product

leen

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🙋 Huiswerk en Practica”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!