Nee, het is gewoon niet slim om je foto op internet te zetten. Als je je foto met naam en toenaam op internet zet kan elke gek reachterkomen waar je leeft, waar je bent, wat je doet, etc...
Daarom hebben ze bijvoorbeeld in Hyves.nl er voor gezorgd dat je foto's kunt verbergen voor jan en alleman terwijl je ze wel aan je vriendengroep kan laten zien.
Ik zou dus nooit een foto van mij vrij op internet zetten voor iedereen te zien.
Dat vind ik wel een beetje gedramatiseerd Als je nou een meisje van 10 - 12 jaar bent ok, maar de meeste van jullie zijn meerderjarig. Ik maak me er niet druk om als iemand mijn gezicht, woonplaats en leeftijd weten. Wat zouden ze van me willen dan :/ Als ik een gek was met slechte bedoelingen zal ik niet op een forum zitten en kijken of iemand z'n foto en woonplaats ergens heeft staan. Er zijn waarschijnlijk beter manieren maarja ik ben niet bekend op dat gebied en dat zal zo blijven
Eindhoven is toch best goed te doen? OK, de volgende is in Utrecht (10 februari, verkapte vooraanondiging bij deze, hou vast vrij!) dus da's wat lastiger misschien. Van mij mag je best een foto zien, maar dan moet ik er wel een keer zin en tijd en gelegenheid voor hebben om die hier neer te kwakken. Dus kom maar gewoon op de volgende bijeenkomst.
Woon je in Belgisch of Nederlands Limburg, en waar dan precies? Als het niet té ver weg is kan ik best een stukkie omrijden. Vervolgens is het wel een voorwaarde dat je dan bij één van de personen die zijn/haar huis als logeerplaats aanbiedt wil blijven slapen. En dus min of meer vanzelfsprekend ook mee de stad in gaat 's avonds. Dat doe ik namelijk ook.