dannyj schreef:Vriendelijk bedankt,
Morgen al een afspraak staan met de advocaat en zsm alles laten vastleggen.
Zal jullie hier zeker op de hoogte houden hoe dit loopt.
Mvg,
danny
Danny,
En je hebt gelijk de volgende Nobelprijs voor Natuurkunde (of valt dit buiten natuurkunde?) = +/- 1.000.000 Euro
Ik vrees alleen dat je advocaat de enige is die geld gaat verdienen.
Aan je oude berichtjes vermoed ik dat je al een paar jaar zoekt naar DE uitvinding niet?
Verwar niet het gebruiken van bestaande energie (v.b. zwaartekracht van waterval in waterkrachtcentrale met turbine) met het zelf terug overwinnen van de gebruikte zwaartekracht (inclusief verliezen) + extra bruikbare energie opwekken uit het niets).
Eric
.