Ik heb weliswaar een dubbele naam, maar die heb ik niet met mijn doop gekregen, maar gewoon bij de geboorte. Het is exact de naam van mijn grootvader, en zijn grootvader, en zijn grootvader
Verborgen inhoud
en zijn grootvader, en zijn grootvader, en zijn grootvader, en zijn grootvader, en zijn grootvader, en zijn grootvader, en zijn grootvader, en zijn grootvader, en zijn grootvader, en zijn grootvader, en zijn grootvader, en zijn grootvader, en zijn grootvader, en zijn grootvader, en zijn grootvader, en zijn grootvader, en zijn grootvader, en zijn grootvader, en zijn grootvader, en zijn grootvader, en zijn grootvader, en zijn grootvader, en zijn grootvader, en zijn grootvader, en zijn grootvader... en tel zo maar door tot minimaal de 14e eeuw. Verder terug konden ze niet zoeken omdat de archieven in vlammen opgegaan zijn destijds.
Mijn broers hebben overigens ook geen doopnamen. Mijn vader heeft er één, mijn moeder 2.