Hallo,
Ik vraag mij al een tijdje het volgende af:
Vaak zie je op televisie, nogal schietgrage rebellen en dergelijke met hun geweer in de lucht schieten. Soms zijn het er tientallen die met machinegeweren recht in de lucht schieten. Dit is toch gevaarlijk? Als die kogel vanop grote hoogte en snelheid de grond weer raakt, dan moeten er toch slachtoffers vallen? Daar praat men niet over. Weet er soms iemand waarom dit (al dan niet) voorkomt?
PS: aan de moderators: ik was aan het twijfelen of dit niet in het fysica subforum thuishoort, gelieve mij te excuseren als dit bericht fout staat.
Puzzels