Puzzel Puzzels
Sannekie
Artikelen: 0

[economie]China: van economisch buitenbeentje tot economische supermacht

Hallo iedereen,

Ik doe ik een werkstuk over de economie van China.

en mijn vraag is of iemand naar mijn vraagstukken kan kijken en me misschien wat verder opweg zou kunnen helpen.

Mijn hoofdvraag is:

* Hoe kan het China van nu veranderen in de economische grootmacht van de toekomst?

Mijn deelvragen zijn:

* Hoe beïnvloedt de huidige situatie in de wereld de overgang van producerend land naar handelsnatie?

* Wat zijn de eigenschappen van China die het land economische voordelen kunnen opleveren?

* Wat zijn de mogelijke problemen die China als nieuwe economische grootmacht tegen kan komen?

* Als China een economische grootmacht zou worden, hoe zouden ze die positie vast kunnen houden?

ads

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 4 TB

Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 4 TB

Bekijk product

Steun Sciencetalk Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 256GB - Silver + 1 jaar extra garantie

Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 256GB - Silver + 1 jaar extra garantie

Bekijk product

Steun Sciencetalk STAEDTLER Lumocolor whiteboard marker ronde punt - box 4 kleuren

STAEDTLER Lumocolor whiteboard marker ronde punt - box 4 kleuren

Bekijk product

Sannekie

Re: [economie]China: van economisch buitenbeentje tot economische supermacht

is er niemand die me een eindje opweg kan helpen?

ads

Steun Sciencetalk Nintendo Switch Sports - Nintendo Switch

Nintendo Switch Sports - Nintendo Switch

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nuvance SD Kaart Lezer - SD Kaartlezer USB C - Card Reader - Incl. 8-Pin Converter - Geheugenkaartlezer Micro SD

Nuvance SD Kaart Lezer - SD Kaartlezer USB C - Card Reader - Incl. 8-Pin Converter - Geheugenkaartlezer Micro SD

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 5 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 5 euro - HiepHiep

Bekijk product

Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Pirate

Re: [economie]China: van economisch buitenbeentje tot economische supermacht

Hoeveel tijd heb je?

Ik zou het namelijk veel meer specificeren want ook je deelvragen beslaan een extreem groot terrein:

Hoe beïnvloedt de huidige situatie in de wereld de overgang van producerend land naar handelsnatie?

Eerst zul je de huidige situatie moeten omschrijven, dan een het land China als producerend land, dan wat je verstaat onder een handelsnatie en de effecten van de een op de ander: lijkt me lichtelijk ondoenlijk..

Misschien is het makkelijk om (wanneer je een verandering wil beschrijven) een overgangsperiode in het recente verleden neemt ofzo.

Voor welk vak/jaar is het? misschien dat je de volgende treath ook eens zou kunnen bekijken: Alles over China

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🙋 Huiswerk en Practica”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!