Ik heb een donor formulier vandaag thuis gekregen,
nou weet ik niet of ik het wel moet doen.
Van de ene kant denk ik, ik zou het zelf ook fijn vinden.
Maar van de andere kant, je steld de dood alleen maar uit.
Is het niets om alleen de jongeren een donor orgaan te geven,
maar waar leg je dan de grens van jong en oud?
En iemand geen nieuw organen geven waarbij ze versleten zijn
maar alleen als ze een ziekte/afwijking hebben zodat ze toch nog goed kunnen leven. Maar is er wel een verschil tussen versleten een afwijking.
Vroeg of laat functioneren je organen toch niet goed meer, dus is
het dan ouderdom of een afwijking?
Veel vragen, heeft iemand hier een mening over,
of zou iemand mij misschien wat vooruit kunnen helpen met
wat goede ideeen.
B.v.d.
Ben
Puzzels