ik ben nu al bij 65ste frame (van de 250 van mijn WU) - ik had gezien dat mijn project 543 punten oplevert en daarnast stond 100 frames
Nou nee, da's iets vreemds in die WU-overzichten, dat frames-gedoe stamt nog uit de starttijd van Folding, is achterhaald, maar kan kennelijk niet makkelijk gewijzigd worden. Als je je logs opent zul je zien dat die de boel niet in frames bijhouden, maar in procenten: altijd 100 per WU.
Dus ik denk dat binnen een week ik ook op die lijst zal verschijnen met stuk of 1400 punten voor die WU =)
niet dus, 543, that's it.
Ik neem aan dat je 1GB bedoelt, in plaats van 1MB? Anders kan elke computer deze bestanden aan.
(goed excuus: ik stam nog uit de tijd dat computers enorme dingen waren waarmee je via teletype en timesharing programmaatjes kon draaien. Mijn eerste pc stamt uit 1988, destijds top of the range, vierduizend hele harde 1988 guldens voor een werkgeheugen van 640 kB (wow), een processor(8086) met een kloksnelheid van (hou je vast) 4 MHz (en zélfs een turboknop om dat tijdelijk te verdubbelen naar 8 MHz
) en een harde schijf van maar liefst 20 MB. Maar ja, dat was in de tijd dat een tekstpagina A4 (wordperfect) nog makkelijk in 3 kilobyte paste. Dus die 20 MB kreeg je in geen jaren vol, dat was eigenlijk overbodige luxe
. LOTUS123 v2.20, waarvan Excel gekopieerd is, paste op twee hele floppy's van 640 kB elk, met ruimte over.
Dus ja, een MB lijkt voor mij nog steeds héél wat, en dan krijg je al gauw een slip of the pen.
Jan heeft volgens mij perongeluk een oude versie geplaatst.
De bovenstaande versie was zijn eerste tekst. Met enkele aanpassingen waren we uiteindelijk tot het onderstaande gekomen.
Hopelijk vind Jan het niet erg dat ik hem hier plaats.
In het geheel niet. Zodra we een vlotte invoegmethode hebben gevonden (at is eigenlijk het enige waarop we wachten) wordt hij toch onderdeel van de FAQ.