Niet dat ik hier denk ik ergens heen mee ga maar toch even mijn gedachten delen met de medemens..
De definitie van definitie is een mening van iets tenzij dit wetenschappelijk aangetoond kan worden.
De mening die meestal samengaat met de menigte
voorbeeld:
Definitie van een nerd: Jongen die zich bezig houd met computers en geen sociaal leven heeft. ( dit zou volgens de massa/menigte als nerd worden beschouwen.)
Ik vind mijzelf ook een nerd. Ik ben een vrouw die veelste vaak op haar xbox 360 aan het spelen is, heeft een druk sociaal leven en heeft interesse in mode.
Zou je mij een nerd noemen? Maakt mij niet uit, ik vind dat ik dat ben, het is mijn mening.
Definitie van 1 liter water: Water (H2O) is de chemische verbinding van twee waterstofatomen en een zuurstofatoom.
(even van wiki geplukt)
De definitie van water is geen mening, het is zo. Zo is dit wetenschappelijk aangetoond.
De definitie van een nerd is een mening. Zo denkt de menigte. Zo'n definitie kan altijd veranderen.
Water blijft water, tenzij je het ijs maakt maar je snapt hoop ik wat ik bedoel
'De definitie van definitie is een mening van iets tenzij dit wetenschappelijk aangetoond kan worden.' is dit dan ook een mening of feit?
feitelijk is het is een definitie die niet wetenschappelijk aangetoond kan worden, dus is het een mening. Maar het is toch waar? ahh, please help me out here