Moderator: Rhiannon
Leeuwen zijn in het algemeen dominant, en nee dat verklaard niet de reden van jouw quote, het is jouw alertheid.janos schreef:___________________________________________________________
Ik ben te jong om wijs te zijn, ik ben te oud om jong te zijn: dus wat is nu wijsheid?
Alexander Hartmans (2004).
Ik kijk daar al een poosje naar maar denk dat het niet goed staat,
je stelt: Ik ben te jong om oud te zijn, (dus de ik vorm)
,, : ik ben te oud om jong te zijn: (ook ik vorm)
aansluitend; dus wat is nu wijsheid? (algemeen)
moet het niet zo zijn; Ik ben te jong om wijs te zijn, ik ben te oud om jong te zijn; dus wat is nu mijn wijsheid?
En dat gaat meer samen gaan met je zoektocht naar wijsheid.
astrologisch gezien ben ik een leeuw, misschien verklaart dat de reden dat ik je dit even brief.
![]()
Nee dat zou je wel kunnen stellen. Maar als karaktereigenschappen die bij een teken, tijd en persoon passen, is er toch wel een paar duizend jaar ervaring vooraf gegaan. Persoonlijk neem ik astrologie met een korrel zout.JanMeut schreef:Astrologie is in elk geval niet wetenschappelijk, als was het maar omdat het niet voortkomt uit wetenschappelijk onderzoek met hypotheses en toetsing.
Er zijn wereldwijd een boel mensen die waarde hechten aan uitkomsten van astrologische methodes en daar op vertrouwen. Op zich heb ik daar weinig problemen mee.
Persoonlijk geloof ik niet in astrologie, maar misschien past dat ook niet bij m'n ascendant (boogschutter)
'How can people find this meaningless pap appealing, especially in the face of the real universe as revealed by astronomy?'En om dan bij de astrologie te blijven: als alles in het Nu is, is onze waarneming op astrologische basis ook Nu. Maar dan doet het er niet toe wat de stand van de sterren waren. In wezen zijn we allemaal gelijk (en dan heb ik het over onze energetische samenstelling en onze zielen-eenheid; niet over ieder individu dat met zich een eigen ervaringsveld meedraagt), maar van het moment dat we op aarde komen, worden we gekatapulteerd in een lineair tijdsbeleven, waardoor de stand van de sterren op het tijdstip van onze geboorte hier op aarde wel belangrijk wordt.
Nu haal je wat dingen door elkaar June. Kijk, je kunt nooit 'wetenschappelijk aantonen' dat Jomanda geen contact heeft met gene zijde. Je kunt wel aantonen dat haar claims niet deugen (genezingen, boodschappen over Silvia Millecams gezondheid etc.), maar ja, misschien zijn ze aan die andere kant wel even dom en feilbaar als hier.Wederom erg kortzichtig dat als iets 'niet wetenschappelijk' is aangetoond, dús volslagen onzinnig is.