Uhm, drie dagen geleden is dus 9 augustus. Op 10 augustus stelde je je vraag (nog geen antwoord gekregen op klacht van 9 augustus was de aanleiding voor die vraag, zoals je hierboven zegt). Dat is 1 dag wachttijd, wat ik persoonlijk vrij kort vind om meteen aan de bel te trekken. Op dit moment is het dan 3 dagen geleden, en dus zie je een bevestiging van het gevoel dat je blijkbaar op 10 augustus ook al had. Dat kan, maar feit blijft dat er soms wat tijd overheen gaat, zeker in een vakantieperiode.
Aan je rekenkunsten zal het niet liggen.
2 dagen stelde ik een algemene vraag omdat ik wilde weten wat en wanneer ik iets kon verwachten; van mijn kant nog geen enkel verwijt aanwezig.
Inderdaad ik had al verwacht iets terug te krijgen, maar ging er nog vanuit dat dit ging komen.
Nu drie dagen later werd ik oprecht benieuwd of ik er ooit nog eens wat van zou horen, de vanzelfsprekendheid was verdwenen.
Kan me voorstellen dat jullie het druk hebben, maar laten we eerlijk zijn; hoeveel tijd kan het kosten om iig even een bevestiging te geven met de bijnoot dat het in behandeling is maar wegens drukte iets langer kan duren; hooguit een minuutje werk.
Dan voel ik me serieus genomen, en bespaart het jullie de moeite om tijd te stoppen in mijn oninhoudelijke cynische wederreacties en het prutsen in het adm.panel om mijn waarschuwingsbalkje op te pompen.
Lijkt me een minuutje die zichzelf terug verdient.
Vindt het bovendien vreemd dat je mij nu in de schoenen wil schuiven overmatig ongeduldig te zijn, ik leg open neer hoe zoiets bij mij werkt (en wellicht ook bij anderen); het kan toch niet meer dan handig zijn om te weten hoe ziets leeft bij de leden?
Waarmee ik niet zeg dat jullie iets met deze informatie moeten, maar de mogelijkheid ligt er nu wel.